13.01.2009

Manson si obsesiile mele

Demult n-am mai simtit furnicaturi cand am ascultat o piesa. Si demult nu mi s-a mai intamplat sa fiu efectiv pasionata de un artist incat sa nu ma plictisesc dupa vreo 3-4 piese. De vreo luna incoace sunt fana infocata Manson. Ma trezesc, mananc, muncesc si adorm cu Manson pe fundal. Nu stiu de unde si pana unde ma regasesc atat de tare in muzica unui om pe care nu l-am admirat niciodata. Nici acum nu-mi provoaca placere sa-l vad schimonosit, intrucat nu se potriveste imaginii mele despre cum ar trebui sa arate un barbat, chiar si un om:D

Am ajuns sa respir Manson si ma transpun in fiece piesa a lui. Şi pentru ca pe blogul asta imi impartasesc toate obsesiile, astazi e ziua in care recunosc : adoooor Manson !

Varianta acustica a piesei mele preferate de ti se ridica parul de pe maini:

1 comentarii:

Anonim spunea...

tot "The beautiful people" ramane cea mai buna piesa a lui