03.03.2009

Hai noroc!

Azi dimineata un batranel in statia de tramvai ma imbia la cantar cu sintagma: "Hai la cantar sa-ti aduca noroc. " Avea si o rima ceva cu pe tot anul si cu primavara, dar cum memoria mea scurta nu poate inregistra mai mult decat ca s-au scumpit iaaaar tigarile, nu o pot impartasii.

Mi-am amintit de taica-miu si de faptul ca mi-a zis ca nu e bine sa invoc norocul. Bine, motivele pentru care nu am voie sunt luate din invataminte in care eu nu cred, vezi aici, insa nu pot sa zic ca am sa inteleg vreodata treaba asta cu norocul. Probabil si din frustrarea mea ca eu nu am parte de asa zisul "noroc" si ca pentru fiecare rahat trebuie sa-mi dau silinta sa-l castig. De norocul in dragoste nici nu are rost sa vorbim pentru ca e de ajuns sa pun !#%@&)^! si intelegeti voi ideea.

Nu pot sa inteleg toate ritualurile astea cu hai sa ai noroc: ba culege trifoiul, ba atinge mielu, ba pune vasc, ba sari capacul cu nu stiu cate gauri, ba cumpara-ti o amuleta. Ar trebui sa se scrie o carte intreaga cu cate trebuie sa facem zilnic ca sa avem noroc pentru ca eu sunt extrem de confuza. Si de ce puii mei sunt oamenii atrasi de ideea de castig intamplator? Mi se pare calea mai usoara aia pe care stii ca ai mers singur pe picioarele tale, neasteptand sa-ti pice din cer o caruta cu bani. Nu de alta, dar la cat noroc am eu, fix in crestet mi-ar ateriza.

3 comentarii:

alexandrutunaru spunea...

postul tau s-ar putea reduce la: "norocul prostului....eternul regret" :P

SoulThief spunea...

Si ce a zis cantarul? :D

Tina spunea...

@soulthief pai logic ca nu m-am cantarit. Da' ce, eu cred in noroc?:D