23.05.2008

Requiem for a dream

Am vazut si eu in sfarsit Requiem for a dream!Bineinteles ca mi-a scapat o lacrima la final si asta pentru ca e incredibil de trist ce face dependenta din om. Mergand pe aceasi tema perpetua a drogurilor si a altor derivati ai acestora (Traffic, Blow, Trainspotting etc)filmul are in plus o coloana sonoara geniala pe care am atasat-o mai jos. Nu o sa stau acum sa analizez toate aspectele psihologiei umane surprinse in film si a realitatii in care ne scaldam. Pur si simplu unul din cele mai triste filme pe care le-am vazut vreodata...

<

2 comentarii:

Anonim spunea...

hei, eu nu am obs coloana sonora :D:D

eram prea in transa, tremuram toate knd ii vedeam p astia toti dependenti, si ma gandeam k ar trebui sa se faca un film despre mine :))

Tina spunea...

:)) heiii...wait a minute...cum adica sa faca un film despre tine? Tu de ce esti dependenta? Te-ai apucat de fumat? Sa vezi ce bataie iti dau! tztztz