16.12.2008

I am za Grinch

Peste tot e Craciun. Afara sunt 0 grade, mocirla si oameni tristi, dar peste tot vezi luminite si panouri care de care mai frumos decorate sa te atraga sa-ti cheltui salariul pe nimicuri pe oameni pe care nu o sa-i mai vezi pana la Craciunul viitor. I fuckin hate Christmas! Si nu-mi era de ajuns ca mi s-a postat ditami bradul fix la Universitate sa-l vad in fiecare seara cand ma intorc din ratacirile mele, si ca au decorat copacii toti cu beculete kitchoase, si ca la metrou se aud colinde..si vai! surpriza inca un brad de Craciun s-a tampit si online-ul.

Pe jumatate din site-uri ninge! Mai apare cate un spiridus cu verdele lui de voma de-ti mai oripileaza un pic privirea, si mosi craciuni si reni si blabla. Gimme a break! De vreo saptamana incoa si pe bloguri ninge. Nici macar blogurile nu-mi raman pure si neatinse de "spiritul miraculos". Ce aveti oameni buni? Nici afara nu ninge si pe ecranul meu cad fulgi si iar fulgi si iar fulgi de mai citesc cate un "imi bag p...a!", dar ooo vai se mai rataceste cate un micut intre u si l. Singurul meu coltisor neatins o sa fie in curand toaleta, daca nu plaseaza Irina o lumanarica ingeras si pe acolo.

E ca si cu indragostitii in public. Da...suntem fericiti pentru voi cand va zvarcoliti pe langa bara de la metrou si da, ce frumoasa e dragostea, dar mai pastrati-o si pentru voi. Same with Christmas.

I hate Christmas!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Da....esti de-a mea! Stii cat de mult urasc Craciunul! (o prietena)