19.03.2009

Greva!Alertati autoritatile! Irina intra-n greva!

Criza financiara ne inghite pe toti. Asa ca eu, Irina (care nu si-a mai luat salariul din Ianuarie) si Pisi am apelat la regim de criza: apa si cremvusti. Bineinteles, in conditiile in care aflasem dupa un "Tina, e mai bine sa stai jos" abia murmurat de Irina, ca factura mea ENEL e de 1200 RON. A urmat un "We can always go hookering!" si un moment de liniste, in care ne-am vazut toate visurile incarcate de pantofi, haine si lotiuni de corp spulberate in mii si mii de bucati. Si da, mai sa ni se scurga o lacrima.

Asa ca azi dau sa-mi aprind a mia tigara pe fondul vietii minunate pe care o voi avea pana in 2010 cand Irina scapa un "Fataaa, am terminat greva!". Imi vin in minte toate grevele despre care citisem in newslettere azi. Scanning: greva in sectorul designerilor de la pompe funebre. Uhmm. Scanning...scanning. 0 results.
"Ce greva nebuno?" Ma gandesc oricat de grav e, macar de data asta stau jos.
"Pai am fost in greva!"
"Ce greva mai? Cine a fost?"
"Pai eu."
"Si mai cine?"
"Eu, numai eu am fost in greva."
Las tigara in scrumiera.
"Numai tu ai fost in greva?"
"Da...dar ce are?"
"Pai si cum ai fost tu in greva?"
"I-am trimis mesaj sefului si mi-am anuntat colegii ca nu vin la munca pentru ca eu am intrat in greva. "
"Ce mai? Ai anuntat ca tu esti in greva?"
"Pai daca n-am bani!"

Mesajul Irinei catre sef:
Buna ziua. Nu vin azi pentru ca oficial nu mai am niciun ban si chiar am nevoie. Imi pare rau. Nu pot sa vin sa lucrez pe promisiunile unui salariu. Multumesc mult, o zi buna. Sper sa ma intelegeti.

"Si le-am spus colegilor ca eu stau acasa. Ca nu se mai poate asa. Si ca nu am bani. Deci, intru in greva!"

"Si cum de ai iesit din greva?"

"Pai...dupa ce am schimbat 3 mesaje cu seful mi-a zis sa vin maine sa-mi iau salariul. Deci, greva functioneaza!Ha!Si te mai iei de mine!"

0 comentarii: