22.01.2009

Criza si tendinte sinucigase


Deci daca mai aud o data de criza m-arunc in Dambovita! Nu degeaba se numeste criza. Ca ajunge sa ne crizeze prin omniprezenta ei! 10 newslettere zilnice au subject criza, 20 de twittere cu...criza logic, feedul plin de crize si crizute, ziare scriind cu fonturi mari: Criza! Bine ca nu am teveu ca altfel imi luam campii. Si desi permanent simt amenintarea stomacului gol si a absentei nicotinei din organism, metroul e full dimineata de oameni harnici ca mine, autobuzele dau pe afara, pub-urile sunt pline ochi de nu gasesc un loc in toata Universitatea. Iar pe dulapul meu salasluiesc 4 cartoane de Kent lung. Colega mea face provizii. Nu se stie de ce, dar asa trebuie. Ea macar e asigurata pentru ca vorba ei: "Mie-mi merge bine. Mai multi oameni mor de cand a inceput criza. Deci domeniul meu e sigur." Logic ca mor mai multi! Doar cititi fraza de debut a postului.

Nu stiu de ce imi vine in cap Wag the dog. Dar ca sa fiu in ton cu restul lumii ma duc sa-mi negociez chiria in lei.

3 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Succes la negociere si o chirie cat mai mica!
Numai bine!

alexandrutunaru spunea...

:)) pai crezi ca ala-i prost sa accepte?

Tina spunea...

@valy saru mana:)
@tunaru incercarea moarte n-are. I am a powerfull and independent woman! Yes maam!