27.01.2009

La ce e buna stresiunea?


Din tot haosul asta numit sesiune, si cand zic haos ma refer strict la mintea mea cea "limpede" ca lacrima, iese un singur lucru bun: numarul de vanzari din domeniul bauturilor pe baza de cofeina creste semnificativ. Nu am gasit nicio cercetare sau studiu, e pe baza de pura observatie. Adica in ce conditii mi-as mai plimba eu fundul la magazin pe cantecul absolut minunat al cocosului, de care v-am povestit la un moment dat, la ora 6 si jumate pana la magazin decat in sesiune? "O Cola, doua Redbuluri, un Malboro lung." spun eu cascand. Regim special de sesiune.

Numai ca uneori nu sunt de ajuns. Mie cel putin imi vin in cap tot felul de idei nastrusnice cand stau balind cu capul pe tastatura gen: pastile cu cofeina care sa intre direct in sange, spray de nas pe baza de cofeina pentru revitalizarea oricarui simt, plasturi gen nicorette care sa impiedice intoarcerea in stadiul primitiv de patru picioare samd.

Noi studentii suntem de fapt rotita care invarte intreaga piata a energizantelor, iar in sesiune e un adevarat boom. Adica cine naiba ar mai putea bea un ness, 3 cani de cola, 2 redbuluri pana in ora 11? In plus cred ca o sa creasca si vanzarea la pastile de stomac.

Oricum daca e sa ma gasiti undeva intr-un colt al camerei, cu spume la gura, nu mai lasati sa-mi faca autopsie sau ceva. Va zic de pe acum: supradozaj cu cofeina.

Amin.

Later edit: Bausem deja un ness ca altfel nu ajungeam la magazin. QED.

0 comentarii: