16.02.2009

Icoana cu picioare lungi

Aseara am aflat o poveste frumoasa despre faptul ca totul e comunicare ( m-a urmarit fraza asta toata facultatea).

Doi straini se vad zilnic in statia de tramvai. Se aseaza unul langa altul de fiecare data si se privesc in ochi fara sa rosteasca vreun cuvant. Isi zambesc la urcare si isi fac cu ochiul la coborare. Rad impreuna atunci cand pe cineva il apuca sughitul si se intristeaza la gandul ca se vor revedea abia maine. In acelasi tramvai, la aceeasi bara, tinandu-se strans si cu privirea inclestata in a celuilalt. Fara cuvinte. Sunt constienti ca daca ar spune ceva, toata vraja intalnirilor lor matinale ar disparea si ar cobori in realitatea unui mijloc de transport in comun prafuit si cu miros umed de transpiratie. Ei prefera sa se priveasca in continuare...

Dupa un an, strainul asteapta in statie. Pe ecran aceleasi anunturi rosii in cifre. Stie ca se va urca ca in fiece zi si o sa stea alaturi de ea. Iar o sa rada si iar se vor despartii la a doua statie cand el va cobori, lasand in urma doar o urma de parfum si o pereche de ochi rataciti pe geam.

Ea insa azi nu va mai prinde tramvaiul.

7 comentarii:

Ratz spunea...

Foarte tare! GG! Ai uitat sa mentionezi "based on true events" la sfarsitul articolului. :p

Anonim spunea...

mi-a placut tare mult postul...si de aceea mi-am permis sa-mi directionez cei trei cititori :P spre el.

Tina spunea...

Eu in extraordinaritatea mea iti multumesc pentru cei 3 cititori:)) si astept si viitoare critici.

Anonim spunea...

Daca as avea palarie... as da-o jos.
Atat.

Anonim spunea...

PS: ca sa nu fie nelamuriri.
Mai sus este vb de un comentariu pozitiv. And then some...

Un simplu "great" "awsome" sau mai stiu eu ce... n-ar fi spus mare lucru.

PPS: Cum te striga, domnisoara din tramvai si pe ce linie surazi shagalnic la starnutul pasagerilor?
:)

Tina spunea...

Mi-am dat seama din prima ca e un comment pozitiv, blondule. Ce sa-i faci daca sunt geniala?:)) Cat despre strigatul domnisoarei (repet este povestea altcuiva, desi mi-as dori sa mi se fi intamplat mie) cred ca titlul spune tot:) Linia pot sa ti-o spun, dar in private. Si asa e aglomerat dimineata, nu am vrea sa se inghesuie lumea si mai tare in cautarea domnisoarei:P

Anonim spunea...

of, of... cine-i mica, inocenta(NOT) si infumurata(YES).
Si cu tontzii suntem un pic blonzi deep down inside.
You r also pretty... And if pretty is the necessary condition for brilliance... than, YES, you r ITT.

PS: vreau linia in private