19.02.2009

Infiintam o noua categorie

Daca nu ati citit pana acum blogul, inseamna ca nu stiti de Irina. Irina este muza mea (primul post tot sub influenta ei a fost scris), izvorul meu nesecat de inspiratie si viitoarea mea sotie. Citatul in legatura cu criza economica "Mie-mi merge bine. Mai multi oameni mor de cand a inceput criza. Deci domeniul meu e sigur" tot ei ii apartine.", pentru ca Irina, entitatea care imi invadeaza spatiul vital in fiece zi pentru ultimii 10 ani este grafician la pompe funebre. Si pentru ca sunt prea multe perlele pe care capsorul ei blond le scorneste si de care ma bucur numai eu, astazi infiintez categoria "Cugetarile Irinei".

Cugetarea zilei: "Ma simt intr-un mod ciudat atrasa de poseta mea. (originalul: "I feel strangely attracted to my purse!"). Desi e cam kitch. E ok ca-mi place pielea de sarpe mov?"

Eu aka sictirita: Ar cam trebui. Tu ai cumparat-o!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Colega ta pare o persoana foarte interesanta. Fascinanta chiar! Se vede clar influenta pozitiva pe care o are asupra blogushorului tau, ca o raza de lumina in mijlocul unei furtuni!

Simt totusi o nota de ironie la adresa ei si nu cred ca este cea mai inteleapta decizie stimata Don`soara Floare. Colega dvs. are potential, emana spiritualitate, intelepciune mult peste cei 20 de ani ai sai si sparkle sparkle!

Va rog sa tratati acest mesaj cu seriozitate, lasati invidia deoparte si incercati sa asimilati cat mai multe din tot ceea ce are de oferit stimabila dvs. colega! Ma gandesc sincer numai la binele dvs.

Stima si respect si sparkle sparkle.

Truly yours,
Cineva care evident NU e colega ta de apartament