11.02.2009

Leapsa sexi

Am primit de la wraith una bucata leapsa care suna in felul urmator: Carmen Harra, o tanti celebra pe la Hollywood a previzionat ca un “barbat atragator ar putea ajunge la conducerea Romaniei. Care ar fi identitatea lui?“. Daca nu mi-ar pica ochii in gura de somn, probabil ca as face o lista cu toti barbatii sexosi la care visez in timpul liber (plus ca zilele trecute era pe LCD-ul de la minunata statie Gara de Nord un top cu barbati ce au pozat in lenjerie intima de era sa scap cartea mea gay si roz din mana), daaaar pentru ca degetele imi spun ca ar fi cazul sa se aseze pe perna o sa ma rezum la 2.

Primul care-mi vine in cap la capitolul de barbati bine e Virgil Iantu. Nici nu stiu daca mai apare la TV(mai exista Megastar?). Tot ce-mi amintesc e ca avea niste dinti sanatosi si... i'm a sucker for smiles. Plus ca se descurca bine cu copiii, iar poporul roman e unul de copii: mancare, somn, mancare, somn. Asa ca presupun ca am fi fericiti cu el.

La politichie nu ma pricep, daaaar eu zic ca Geoana ar mai fi o varianta. De ce? Pentru ca dupa ce m-am documentat despre sus numita Carmen, barbatul ce va conduce poporul nostru latin are ca initiala litera M. Si pentru ca pe Geoana il mai cheama si Mircea, clar el este. Foarte logic, nu? Propunerea mea nu se bazeaza pe faptul ca e singurul politician cu M. pe care-l stiu eu, nuu!

Insa mie sincer nu prea imi place de Carmen tanti asta. Adica cum un barbat atragator? Dar o femeie ce are? Pana si in previziuni aberanto-onirice barbatii conduc? Nu e drept domle', nu e drept!

Si pentru ca trebuie sa dau mai departe, tam-tam Zaky si Tunaru.

1 comentarii:

Anonim spunea...

buna "prestatie" :)
PS-Iantu mai apare,sporadic,in "Mondenii"