16.09.2008

Pe moarte...ma simt Superman

Raceala asta imi da o stare extraordinara. Totul pare undeva in afara...in afara timpului...in afara spatiului...sau poate sunt drogurile de vina...nici nu mai imi dau seama. Prea mult sirop de tuse. Ma vad ca un super erou esuat ce-si mai culege cate un plaman pe drum si-l arunca in desaga lui miraculoasa. Pana si gandacul de pe covor imi pare infinit mai mic si-l strivesc cu sete pentru ca deh...am sirop de tuse la bord. Mi s-a facut pofta de Vama Veche...imi culeg osemintele si mormai...fundal clasic...am sa-mi trag un glonte-n cap si-o sa-mi fac o gauraaaaaa...privesc cadavrul strivit satisfacuta! Incepe sa-mi placa durerea asta surda prin tot corpul. Sunt regina siropului de tuse! Muhaha! Si-mi place ca pot sa privesc cu sictir pe toata lumea. Sunt bolnava si va dispretuiesc. It's so much easier! Da-da-da!

6 comentarii:

alexandrutunaru spunea...

fi-ti-ar.... tarana usoara! :D

Anonim spunea...

esti "regina siropului de tuse!" :))

enjoy, o sa treaca repede!
PS: in plus ai o "voce" cand esti "regina" =))

Tina spunea...

@tunaru: ai vrea tu!nu mor io asa usor!si daca mor te bantui! vrei ca soundtrack-ul vietii tale sa fie o tuse seaca? well.. don't think so! nu mor caii cand vor cainii tunaruuuu, nu! asa ca scrie acolo insanatosire grabnica.
@just me: asta era ieri! "aveam" voce:( plus ca si asa i am now one of u guys:D

Tina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Warning. Bug in your head.
Attention. Control taken over by bug...

Anonim spunea...

dun worry... I still wuv you.. even if u iz sick, even if u iz di sirup queen.... or if u haz a bug in di head like kitty doez.... don't shoot yourself in di head.... nooo.. u get di wallz dirty.

>:D< :*