25.09.2008

Piaza rea, cu umor se trece

Cred în Dumnezeu, cred în semne şi de multe ori mă cert cu El ca un copil d'ala caruia nu i se dau jucariile. Asta a fost cazul si serii mele frumoase de toamna.

Noapte. Ma intorc acasa cu privirea ratacita uitandu-ma buimaca la cladirile putin luminate. Cu cearcanele pana in pamant, imi tarasc picioarele pe asfalt si blestem ziua in care pantecul mamei m-a scuipat afara. Si stiti cum e cand te uiti in sus cu ochii tulburi de furie si arunci un "Hit me Allmighty, hit me!"? Asta eram eu.

Traversez strada si ma uit cu jale la trotuar, simtindu-l din ce in ce mai aproape de ochii mei impaienjeniti. Si tot mergand eu frumusel pe strada si provocand divinitatea cu un "Ce puii mei faci? Hai ca poti!" imi apare in cale o pisica, alba chiar. Pisicuta se uita inspre mine agale. Schimb de priviri. E simpatica si curata gandesc eu...Pisicuta sta o clipa pe loc, oprindu-se fix in mijlocul drumului. Aaa...e blanda, si-i arunc un zambet dulce. Dau sa ma apropii si pisicuta mea scumpa ce face? Eh... isi ridica un picior si fix, dar fix in mijlocul drumului incepe sa se pise!!! Stau si ma holbez la ea ca un voaior ce sunt, nevenindu-mi sa cred contextul in care ea facea un gest atat de natural, privindu-ma in continuare aroganta. Ras pe fundal.

Am inteles mesajul! Iti multumesc mult! Stiu ca ai simtul umorului!

0 comentarii: