21.09.2008

Zilele Bucurestiului

Dupa zile de stat pe coji de portocale si batiste, fara sa vad alta fiinta decat o Irina blocata permanent in Photoshop am iesit din casa. Yes, i did it! Chiar daca numai pentru o ora doua! Am vazut oameni si lumina (insist pe oameniiiii), alta decat cea a filtrului de cafea alimentat permanent pentru Coldrex! Nu stiu exact ce s-a intamplat ziua pentru ca sunt o fiinta nocturna (oi fi fost vampir in alta viata), dar noaptea de zilele Bucurestiului, in parcul Izvor, a fost foarte fain. Trecand peste concertul Bryan Adams si eu tipand isterica sa nu ma mai care in spate midget pentru ca nu vad nimic (de ce nu am mai crescut, i still wonder) spectacolul de dupa intitulat "apa si foc" a fost destul de reusit incat sa tina masa imensa de oameni pe loc la cele 0 grade de afara. Jocul de lasere la fel mi-a incalzit privirea, amestecat cu focul de artificii pe care a trebuit sa-l parasesc, intrucat trecusera deja 4 ore fara Coldrex si dependenta isi spunea cuvantul. But it was really fun, comparativ cu ce se intampla in orasul natal si ziua lui, unde amestecatura de obiecte kitsch si mirosul de mici si vin fiert imi intorcea stomacul pe dos. Da..mi-am renegat orasul pentru niste fantani tasnind in ritmul muzicii si rotocoale de foc, amestecandu-se in explozia de apa...dar a meritat. Zi end. Detalii gasiti acilea.

P.S. Data viitoare sper ca nu o sa mai inchida gardul ca sa nu mai trebuiasca sa sar printre tepuse. In conditiile in care vezi o bucata de sageta exact intre picioarele tale, prea scurte pentru meseria asta, e normal sa tipi "atentie! mi-a ramas un picior dincolo!Ajutooor!" Asta pentru midget caruia i-a fost brusc rusine cu mine.

0 comentarii: