18.11.2008

Neuronii mei fac sex

Am trait s-o vad si pe asta. Campanie pro-lectura avand ca idee centrala sexul! Inteleg ca totul se invarte in jurul acestui act primar si ca atunci cand spui cuvantul monosilabic captezi atentia tuturor si ca asta se si doreste prin publicitate, dar parca ar cam trebui sa avem limite pentru domeniile in care folosim sexul drept carlig.

Reclama de mai jos are ca slogan: Pentru neuroni cititul e ca sexul. Grimasa de uimire. Inteleg ciocolata, inteleg ceai, inteleg orice alt produs sa se vanda prin sex, dar cultura??

E teribil de amuzanta (nu stiu daca radeam din cauza ca eram in stare de soc), starneste controverse si e creativa. Problema e ca nu stiu daca convinge. Adica dupa ce am vazut reclama mai degraba ma gandesc la Basic Instinct decat la teancul de carti din dulap. Poate nu fac parte din target, cine stie? Ar fi trebuit sa fiu o analfabeta ce nu a citit de secole si singura modalitate prin care m-as apuca e ca cititul e ca sexul pentru creierasul meu necopt. Dar sa fim sinceri, ce incult se apuca sa rasfoiasca o carte dupa ce a vazut reclama asta? In cel mai bun caz o da mai departe ca mass cu "Bah, uite acilea un altfel de hentai!"

Pentru mine this is very wrong. Sexul vinde pana la un punct, dupa aceea intervine bunul simt.
Ar trebui sa existe aceasta limita sau nu?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daca aia se intampla in capul meu cand citesc, maine dimineata dau foc la toate cartile... :))

Tina spunea...

Lasa-i mai si pe ei sa se bucure. Macar de-ar fi adevarat!

Anonim spunea...

muhahahahh P E N A L...

.. hmm.. m-as re-apuca si yo de citit, insa mi-e frica... daca neuronii chiar fac sex cand citim??!?!?

...AM DOAR 1 NEURON... ce-o sa faca ala sus acolo singur???
fuck that shit... iz too spooky for me... I'll stick to being the illiterate lil' nigga' that I am now, thank you.

Tina spunea...

Putem citi linistiti pentru ca din pacate neuronii nu se reproduc si in plus mai si mor cu trecerea timpului.(un motiv in plus pentru care reclama asta e tampita).

We're not gettin' younger or smarter!

Ai grija mare de ala micu (la neuron ma refer).