16.05.2008

Fara fumuri




Ma trezesc frumusel de dimineata si deschid 9AM-ul.In sfarsit o veste buna. S-a inventat tigara electrica!! So...nu mai trebuie sa-mi fac griji ca va trebui de acu incolo pe vant, pe ploaie,pe grindina sa stau afara ca sa trag un fum.

"La prima vedere, aceasta arata ca si o tigara normala. Alba, cu filtru, avand aproape aceeasi lungime. Insa in interiorul sau se ascunde o camera de vaporizare ce transforma nicotina lichida in vapori ce sunt inhalati apoi de fumator. Aceasta inventie, spre deosebire de o tigara normala, este mult mai sanatoasa, desi pare un pleonasm. In componenta ei nu este decat un ingredient, si anume nicotina. O tigara normala are, pe langa tutun, peste 4.000 de substante chimice printre care si gudronul, principalul vinovat pentru bolile cauzate de fumat.

Tigara electrica este alimentata de o baterie, are un varf rosu ce imita tigara normala si gustul asemanator. Producatorii sustin ca aceasta poate fi folosita in locuri unde fumatul este interzis, pentru ca nu produce fum si nu este daunatoare celor din jur. Acestia dau asigurari utilizatorilor ca nu se pot imbolnavii de cancer pulmonar."

Mintea-mi plina de incantare si-a pus o intrebare: oare insa mai are vreun farmec o tigara fara fum. Cand ajung la tigara electrica imi dau seama de fapt cam cat de disperata sunt, intrucat ce-mi place cel mai mult la dependenta mea e felul in scot fumul. Il scot incet, rotocoale cand sunt melancolica, pe nari cand sunt nervoasa, prin coltul gurii cand sunt sictirita, in pulverizari repetate. Si-mi dau seama ca e universal-valabil. Deci o prima consecinta e ca nu mai transmiti nici o stare, ci pur si simplu tragi ca disperatul dintr-un cilindru alb. Pe langa asta singurul lucru care-l face pe un fumator interesant, boem, atractiv pentru nefumatori e exact fumul,care trebuie sa recunoasteti ca e uneori hipnoza.

Concluzie finala: totusi este trist in lume...

9 comentarii:

iulian zaharia spunea...

genial postu asta! esti ză best!

Tina spunea...

sper sa nu fii ironic...:D

iulian zaharia spunea...

nu

Tina spunea...

in cazul asta...stiam!:D

Valy spunea...

sustin pe iulian .... dar stiai deja ...

Anonim spunea...

poate'ti deschid cititorii si un fan club, geniala lu' mama :P:P

concluzia - mezu', stii k e mottoul meu favorit d la eminescu :D:D

anyway, pretty please give it a try, Vin eu dak vrei si mimez fumu', chem fantome, gasesc eu ;))

alexandrutunaru spunea...

si eu sunt de aceeasi parere. te ador. esti fana, diva, suportera, suportata mea. este un post genial. la fel si tu! ura! si n-am niciun interes sa te laud, sa stii :))

Tina spunea...

@tunaru: stiu ca ma adori. mi-ai spus-o de atatea ori. but...ce fana si suportera bre? cat despre interese...pune-ti interesul in cui!:D

alexandrutunaru spunea...

nu era vorba despre interesul meu... esti mica si inocenta. sau asa vrei sa pari... ;)