10.05.2008

Meditand si aberand

Exista 3 cuvinte care-mi marcheaza existenta. Mama e primul. M-am nascut cu el in gura si-mi dau seama ca-i duc dorul pentru ca ma trezesc fetus in fiecare dimineata. Il folosesc acum in scopuri mai putin ortodoxe:P Al doilea e Dumnezeu care se mai transforma din cand in cand in dooooamneeee! E cuvantul la care-mi raportez existenta de prea multe ori si pe care-l invoc cand el e probabil pe o plaja la capatul Edenului cu un Mai Tai la soare. Numarul 3: dracu. Pentru ca ne ducem cu totii dracului!

Altele?

7 comentarii:

iulian zaharia spunea...

eu cred ca mai este unul care iti domina existenta, tina. iubire. imi pare rau ca l-ai uitat. dar asta te face pe tine om si pe mine prieten. faptul ca ne mai reamintin din cand in cand lucruri.

Tina spunea...

unde dragoste nu eeeee...nimic nu eeeee....:D adevarat mai zaki. e fain ca il consideri ca ma reprezinta. Mi-ar placea sa cred ca e general valabil:)

Anonim spunea...

Tinutz, Tinutz ... eu stiu ca ai vrut sa faci economie de spatiu virtual asa ca o sa adaug - daca imi permiti - listei tale lucrurile care consider eu ca ti-au marcat si iti marcheaza in continuare existenta: Hi5-ul + Yahoo Mail [2 lucruri care nu ar mai da farmec trezitului de dimineata], tigarile [care ti-au marcat permanent plamanii], barbatii [care ti-au marcat/insemnat/mutilat pe vecie inima] si last but not least [save the best for last]: ME!!! Duh! Jeez! Nu crezi ca te-am traumatizat destul ca sa merit o un locshor p`acolo intre nenea de sus si al` de jos!?! Si cand ma gandesc ca ti-am oferit cei mai frumosi ani din viata mea ...

Anonim spunea...

aerul... sufletul... ceea ce vedem in noi in fiecare zi si il luam de-a gata sau chiar uitam de el pana-n momentul in care dispare...

maybe... peace of mind...
maybe... the world...

Tina spunea...

@iri: esti inclusa la mama. de obicei la partea aia neortodoxa:D
@kon: true, true.

alexandrutunaru spunea...

cacaaaat!

Tina spunea...

:)) ei cacat!