14.08.2008

Leapsa de 2 euro

Mda...Nenea Tunaru mi-a trimis o leapsa care tocmai a costat-o pe mama 2 euro. Si mda...mama imi plateste abonamentul (emoticon cap plecat de rusine). Leapsa consta in a trimite un mesaj gol la 879 pentru a da 2 euro sinistratilor.

De ce am trimis mesajul? Pai pentru ca altfel nu puteam sa scriu postul asta. Mi se pare penibil sa zic ca eu sunt mai presus si tocmai ca sa nu fiu ca ceilalti nu o sa trimit. Nu pot sa zic ca am incredere in genul asta de actiuni pentru ca nu stii exact unde ajung acesti bani si stiu ca exagerez, dar genul asta de situatii imi aminteste de pariul lui Pascal. In cel mai rau caz cei 2 euro ajung in buzunarul deja plin al unui responsabil cu actiunea asta, iar tu pierzi 70 mii pe care oricum ii dadeai pe tigari, in cel mai bun caz nu imbogatim pe nimeni ci doar aducem un zambet pe fata unui nenea Ion cu cizme pana in gat. So...it's kinda obvious de ce am facut gestul.

Nu l-am facut din egoism asa cum preciza Tunaru pentru ca nu ma afecteaza cu nimic. Probabil ca m-as transforma brusc intr-o hedonista daca ar fi fost vorba de banii mei, dar nu e cazul.

So...revin la tigara mea dinainte, din culcusul meu protectiv si calduros, asigurandu-va ca nu o sa mai indrept nici un gand spre zona acvatica. Ma cunosc prea bine...
Leapsa merge mai departe la mantzy si razvi.

0 comentarii: