30.08.2008

Sictir!

Am observat ca sictirul existential ma cuprinde din ce in ce mai tare si de la cate posturi aveam initial pe luna, si din astea mai taiam ca deh, mi se pareau penibile am ajuns sa scriu de abia numarul pe care-l taiam. Mi s-a scurs inteligenta undeva pe covor si cheful e undeva atarnat in cui alaturi de umbrela. Dar azi am decis sa-mi dau si eu cu parerea(sa ma plang) so here it goes:

1. Actiune de binefacere la Henri Coanda (organizatorul prefer sa-l pastrez confidential) pentru ajutorarea sinistratilor. Soare, pranz, 50 spre 100 de grade Celsius si noi suntem tinuti afara pentru ca paznicii "este" smecheri si au nevoie de aprobarea nu stiu cui si a mai nu stiu cui ca ei nu au de unde sa stie cine suntem. Suntem lasati sa trecem de bara ce baricada postul zeilor dupa aratarea listelor. Nimic. Trebuie inca una si inca una. "va rog mutati-va in spatele barei." What the fuck? Incep sa ma intreb daca nu am fata de Bin Laden. Stam. Iar. Inca jumatate de ora. Inca unul se plimba cu mana in sold si se uita cu sictir la fetele galbene din spatele unei bari pe care pana si un copil ar putea s-o sara daca isi pune mintea. Inca un oficial din partea organizatiei. Ia in masina doi. Acelasi raspuns sictirit. Nu se poate. Se dau jos din masina. Imi aprind a mia tigara si daca nu de la soare, de la nervi tot o sa fac explozie. Suntem lasati sa intram dupa o ora. Pe fundal se aude un coleg: "Nu domle. Nu o sa-ti iau nici un avion. " Concluzia: Nu incerca sa faci o fapta buna in Romania ca te arzi...la propriu.

2. Am fost pe la Adfel. Din pacate nu am mai prins si vizionarile insa per total a fost nice. Un batman si un superman plimbandu-se nestingheriti cu placute la gat de parca eram cu totii intr-un film american prost si mai urma sa apara Alba ca zapada cu ceata de pitici(ultimul pitic eu , ca sa ma integrez in atmosfera), un cadravru fals pe podea, putin creepy dar idee ok de la Discovery, o reclama la prezervative cu un corp si capul undeva pe scarile teatrului si sloganul "nu-ti pierde capul. foloseste prezervativul", o parasuta montata de cei de la sprite si o buda luminata fosforescent si amprentata multumita tot celor de la Discovery. ( se lansa ceva pe partea de Crime). Si sa nu uit de tipele de la "biroul de forme", atractia serii pentru indivizii ce faceau entorsa ba de la meci ba de la cate o pitzi pe tocuri. Cam astea mi-au atras mie atentia plus galeria foto din hol unde am vazut cele mai faine lucrari de publicitate neconventionala si pe care daca ma lasa sictirul o sa le pun pe blog.

3. Am vizionat Mamma Mia, film care mi-a aprins o pofta nebuna de Abba asa ca ma intorc la playlist si finalizez in mod sictiresc cu piesa mea de glorie, jale si dor.




1 comentarii:

Anonim spunea...

Am asa un sictir in mine k mi-e si lene sa citesc tot :D
O sa bag eterna muzicutza din capshoru asta a meu briliant, nuj dak stii piesa, cam asa suna : am boala pa toata lumea, pana si pa mama mea, ok, never mind, hihi, ciauless :D:D