05.04.2008

Nah ca ma tine!

Cap pupacios: si dak te incalzeste cu ceva s-a razbunat dnezeu ca acu plutesc printre tigari si kk ca m-am inundat
Cap pupacios: mult prea tare
Cap pupacios: si astept sa treaca potopul stand in pat
Zuza: ????????ha?
Cap pupacios: m-am inundat
Zuza: vai
Cap pupacios: :)))
Zuza: =)
Cap pupacios: dak mi-ai vedea fata scarbita
Cap pupacios: s uda din cap pana in picioare
Cap pupacios: :))
Zuza: pai si nu ai strans adunat pe aoclo?
Cap pupacios: poi tot strang
Cap pupacios: da tot vine
Cap pupacios: asa ca mai astept ca am obosit
Cap pupacios: ma duc sa mai strang o tura
Cap pupacios: da-i buzz
Zuza: vai ce varza
Cap pupacios: io-te caca
Zuza: nuuu se poate
Zuza: u'r kidding me
Zuza: :)))
Cap pupacios: ca sa nu mai zic ca stranut ca proasta
Cap pupacios: de la inot
Cap pupacios: mama ar fi mandra de mine
Cap pupacios: niciodata nu mi-am bagat mainile in ceva mai scarbos
Zuza: groaznic
Cap pupacios: ma-taaaa
Zuza: e al tau sau al blocului?
Cap pupacios: ce anume?
Zuza: kktul
Zuza: :))))))))))))))))))))))))
Cap pupacios: da io stiu ce e acolo
Cap pupacios: nu vreau sa ma gandesc
Cap pupacios:=))
Zuza: analizeaza
Cap pupacios: pizda ma-tii
Zuza: vezi al cui e si ce a mancat
Cap pupacios: era sa borasc de vreo 2 ori
Zuza: vai cat de scarbos
Cap pupacios: =))
Cap pupacios: bene ca tu esti acasa la mama si taticu si esti cu deshtu in cur
Cap pupacios: si io ma lupt cu valurile, crek invat sa fac surfing in curand
Cap pupacios: =))
Zuza: culmea
Zuza: eu ascult saint -danse macabre
Cap pupacios: asa...
Zuza: si mi te imaginez dansand printre kktzi
Cap pupacios: esti naspa
Cap pupacios: esti de kkt
Cap pupacios: ai bafta ca esti la gl ca poate veneam altfel sa te adun ca si asa am exercitiu de acu
Cap pupacios: :))
Cap pupacios: maine te intorci vaco
Zuza: mmmhm... should i watch my back?
Zuza: sa nu fac kk pe unde nu trebuie
Cap pupacios: ti uraaaaasc
Cap pupacios: io mor aci
Cap pupacios: si tu?
Zuza: eu te iubesc. E un exercitiu
Zuza: sa nu mai zici de acum ca nu poate fi mai rau
Cap pupacios: ooo...nu mai zic...puii mei umblu in adidasi in propia-mi sufragerie
Cap pupacios: hehe
Zuza: pai nu mai umbla in sufragerie... du-te in dormitor
Cap pupacios: :))
Cap pupacios: ciudat...tot in adidasi si acolo
Cap pupacios: ce chestie!
Cap pupacios: :))
Zuza: :))
Cap pupacios: ciudat este ca mi s-a facut o foameee
Zuza: =))))))
Zuza: iaaaaaaac =))
Cap pupacios: crek e cea mai inteligenta discutie ever
Cap pupacios: despre cum strangea tina rahati
Zuza: e de pe pus pe blog :))))))
Cap pupacios: crezi ca nu ma tine?
Zuza: oh ba da, mi-e teama ca te tine
Cap pupacios: apropo de rahati cum o mai duci cu barbatii?

3 comentarii:

Anonim spunea...

saraca tina, ti-as spune tine-o tot asa, dar nu e "appropriate". recunosc am ras =)).

iarta-ma ..
ps: de tinut minte:

"poi tot strang
da tot vine
asa ca mai astept ca am obosit
ma duc sa mai strang o tura "

iulian zaharia spunea...

kkt. ba tina cine crezi ca sta sa citeasca ditamai carnatu? am citit doar ultima replica si mi sa parut maro, ca tot veni vorba de cacat.

Valy spunea...

vai de capu meu ... uffff... cat de kkt ... trebuia sa dai un buzz fata si se rezolva toata treaba ...