23.01.2008

Cea mai frumoasa zi...


De multe ori te intreaba lumea care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta, cea pe care daca ar fi s-o traiesti again and again and again...indiferent cat de plictisitor ti-ar suna, ai face-o fara sa clipesti. Sa fi libelula de la vodafone si sa nu regreti ca traiesti o singura zi, dar aia sa fie domle' o zi mai zi ca celelalte! Si uite stand io ashea :P m-am gandit cum ar arata acea zi perfecta (o dau in de-al de george clonney nu alta).

Dimineata
O cafea mare cu putin lapte pe o terasa alba de unde sa vad marea si s-aud cum valurile mi se sparg de degete incet si se confunda cu sunetul pescarusilor lipiti de cer. Si sa sorb molcom fara sa ma deranjeze tipenie de om, sa simt fiecare papila cum mi se imbiba in cafea, amestecandu-se cu gustul amar de kent lung. Sa scot fumul incet pe nari si sa zambesc fara motiv uitandu-ma doar la lipsa urmelor in nisip. Si dupa ce am terminat cafeaua sa iau laptopul si sa-l arunc de-a dracului in mare ca sa ma simt macar si eu pentru o zi o rebela!
Sa vina Irina si sa ne amintim cat de penale suntem de cele mai multe ori si penibile si sa radem cu gura pana la urechi, sa ne uitam pe albumele foto si sa fumam cu picioarele in apa si sa nu mentionam macar o data cuvantul magic « barbati » ! Sa fim noi against the world…si irina sa alerge desculta fugind de pescarusii care « o ataca » :)

Pranz
Sa ma anunte cineva ca am luat postul de copy la Leo Burnett si sa-mi spuna ca e o mare onoare sa lucreze cu mine (i’m so fucking dreaming right now :)). Si apoi sa ma duc sa ma plimb printr-o padurice (exista padurici langa mare ?) de prin preajma si sa tip ca nebuna din toti ranunchii ca deah ! in garsoniera nu prea ma pot exterioriza. Si cand ajung undeva in varf sa stau cu o foaie si un pix si sa scriu si iar sa scriu pana fac febra musculara la deshte.

Dupa amiaza
Sa ma intorc in Bucuresti si sa mananc o pizza in Cafeneaua Actorilor si sa beau o pina colada cu omuletii dragi mie, Grecia included si Tunaru sa faca iar glume tembele la care chiar sa rad(wuv uuu!).

Seara
Sa merg in Herastrau si pe o banca sa vad cum ploua, ploaie de vara, cu o inghetata de vanilie in mana topindu-se de la umezeala...o banca langa lac pe inserare, strivind cu talpile cojile de seminte adunate de-a lungul zilei. Sa vina un baiat dragut la mine si sa stam asa in ploaie fara sa scoatem vreun sunet. Doar sa ne mai aruncam cate o privire din cand in cand si apoi iar liniste. Sa ma ia de mana si sa vorbim de parca ne-am cunoaste de o viata fara sa ne pronuntam numele, fara sa spunem cine suntem ci doar sa aberam despre ploaia care inunda Bucurestiul. Si pentru ca sunt fana a simetriilor sa-mi iau ramas bun doar din priviri... Cred ca asta ar fi cea mai sincera si misto conversatie a vietii mele!

Noaptea
Intr-un club fara tarani sa dansez ca tampa, sa ma pierd in muzica, starea aia de plutire pe care o ai doar ajutat de diverse…suplimente. Doar cand mai aud o balada sa-mi amintesc de melancolii trecute, de ani, de luni, de zile si minute. Pe drum sa ma opresc la shaormerie si cu o portie dubla de cartofi prajiti sa stau tolanita in pat uitandu-ma a mia oara la Pride and Prejudice si sa plang ca proasta cu o tona de servetele in jur cand Mr Darcy ii spune lui Elizabeth ca l-a vrajit trup si suflet :) Si sa adorm cu zambetul pe buze, instantaneu visandu-ma Elizabeth...

6 comentarii:

Anonim spunea...

NO COMMENT

Irina spunea...

Amin! :)

Anonim spunea...

Sormeo, nu fac parte din cea mai frumoasa zi a ta, esti naspa :P

iulian zaharia spunea...

esti sincera... :*

Tina spunea...

sormeo esti in cafeneaua actorilor:P k esti omulet drag mie:* wuv uuu

Anonim spunea...

aici trebuia sa fie un super comment, dar a cazut net`ul in momentul in care am vrut sa-l postez. C`est la vie! Na! Comment! :D