15.01.2008

Irina e deasupra

Azi la cursul de Publicitate, profu ne tot vorbea de amploarea fenomenului de internet, de faptul ca am ajuns sa traim intr-un spatiu virtual, ca exista ambasade care si-au deschis sediul in Second Life si ca functioneaza exact ca cele reale, ca multe firme au ajuns sa se lanseze mai intai aici, ca apoi sa fie prezente si pentru muritorii de rand care inca prefera magazinul.Yeah...scary...
Ceea ce m-a speriat e ca virtualul asta, bate-l vina, a inceput sa se instaleze si in viata mea. Irina(my best friend), colega de apartament si de suferinta si-a tras zilele trecute internet, ilegal de la o cafenea de prin apropriere. Eh..detalii. Ceea ce e socant(a drama queen moment) e ca am ajuns sa vorbim pe mess. Irina tasteaza da-mi bricheta, eu ii pasez bricheta, ma enerveaza cineva ii dau copy paste la discutie. Si uite asa trec ore bune in care vorbim, fara sa scoatem macar un cuvant. Radem virtual, plangem virtual, ne certam virtual!Putin ingrijorator ceea ce se intampla atunci cand intervine cea de-a doua viata si uite asa comunicarea se reduce la doua puncte, paranteza, paranteza. Apropo, daca citesti asta, Irina, am ramas fara tigari. Pot sa iau una de la tine?

2 comentarii:

alexandrutunaru spunea...

foarte misto postu. ai talent papushe. serios acuma, kiar imi place. e asa cum mi-ar fi placut sa scrii pe blogu asta. nu vreau sa dau amanunte fiindca nu vreau sa fac pe ala care da sfaturi pe bloguri, ca as fi penibil ca si aia care imi dau sfaturi pe blogu meu. poza imi place de asemenea desi cred ca ai ales-o cu scop. dupa descriere nu ma omor ca e cam cliseatica zic eu. f misto postu, again.

Tina spunea...

multumesc domnu Tunaru pentru aprecieri. Stiam ca-s geniala, dar totusi...Cam personal commentu, dar merge.