19.01.2008

Din seria penibile fara numar, fara numar, Tina prezinta

Dormita doua ore aseara, trei in urma cu doua zile...oboseala in stadiu avansat. Ma duc frumos la o intalnire cu un tip pe care pot sa spun ca-l cunosc (chiar de ani buni), dar cu care practic nu avusesem nici o conversatie adevarata pana atunci. Totul frumos, rasete, chestii serioase. Oboseala ma cuprinde din ce in ce mai tare. Mai scap niste "agramaticalitati" din cand in cand, mai mi se lipeste un ochi, mai dau cu mana pe langa scrumiera, mai lovesc paharul: "Scuza-ma sunt foarte obosita..."Tipul zambeste si ma intelege. Totul bine si frumos. Ma loveste pisul asa ca ma indrept plina de sforta la toaleta Cafenelei Actorilor. Stiu cafeneaua pe de rost, la 10 min de casa ma opresc des sa mai mananc cate o salata. Ies de la toaleta cascand. Ajung in sala unde serveam a mia cafea pe ziua de azi. Ma uit in fata. Nu vad nimic. Pasesc plina de siguranta, cu increderea ca poate pur si simplu nu-l vad din unghiul asta. Ma opresc in dreptul unei mese care mi se pare ca e amplasata in locul de unde plecasem. Un tip singur la masa, intors cu spatele. Sigur asta tre sa fie! Se intoarce spre mine mirat. Fuck am gresit! Tina indeparteaza-te cat mai elegant cu putinta! Cine stie ce crede, ca esti vreo obsedata care vrea sa-l agate. Uuu, un fular! Se uita la mine. "Ti-a cazut fularul" si dau sa-l ridic. Ackward moment, incercam amandoi sa-l ridicam, ba ma aplec io, ba el. Pana la urma il las sa si-l ridice singur. Pfiu, am scapat. Slava Domnului de fular! Ma uit rapid in zare...formata din cele max 10 mese din sala:) Nici urma de tip. Unde dracu l-am lasat????...Prefa-te ca te duci inapoi in cealalta sala a cafenelei, ca ai uitat ceva, orice numai pleaca ca esti singura ce sta in mijlocul cafenelei, in picioare, cu privirea pierduta. Ma retrag cu viteza, inapoi la baie. Dau drumul la apa rece, imi umplu pumnii si ma spal bine.Trezeste-te Tina, trezeste-te!Aminteste-ti unde ai stat in ultimele doua ore. Unde e tipul? Blank. Ma uit inspre toalete, poate il zaresc. Nici urma! Am stat oare in cealalta parte a cafenelei? Dar e complet diferit acolo. Unde dracu l-am lasat???Unde mi-e masa??? Caut telefonul mobil in buzunar poate am noroc, il sun si-l intreb unde e? Da...suna naspa, penibil, weird, dar mai bine decat sa stau sechestrata in baie. Nici urma de mobil. Da, deci numai mie mi se putea intampla sa ma ratacesc intr-un bar. Incotro? Unde dracu l-am lasat? Iar imi dau cu apa pe fata! Ma simt parca mai invingorata. Sa o iau in partea cealalata. Dar cum dracu sa fie in cealalta parte daca eu pe aici am intrat in baie? Sa iau invers si sa ajung iar pe la intrare ca sa-mi amintesc unde am stat. Blank again. Nu-mi amintesc cum sa ajung pe partea cealalta. Mentionez again ca am fost aici de cel putin 20 de ori. Trezireeeaaaaaa! Nu pot. Sa ma intorc? Aud rasete de la o masa. Oare s-a prins lumea ca io m-am ratacit? in 20 de metrii patrati? Trag aer in piept si pasesc iar in sala. Ma uit in stanga. Nimic. Ma uit in dreapta. Nimic. Unde dracu l-am lasat?? Fuck! Iar ma vede tipul cu fularul ca trec pe acolo! Stau in mijloc si ma uit iar pe culoar, ca mata in calendar! Prind curaj! Nimeni nu stie ca io habar n-am si ca s pierduta. Trec repede de tipul cu fular si ma opresc la urmatoarea masa. Io si chelenerii ce mai stateam in picioare si ne plimbam. Ma uit la fiecare tip de la masa. Nimic. Cei patru ridica privirele. Stanga,Tina, stanga! Repede! Nimic. Numai gagici. Ma duc la exit, ies si intru iar poate mi se restarteaza creieru. Panica imi ajunge pana in sange. Din spate o voce: "Bai unde te duci???" Aud pe fundal ingeri cantand! Ma uit iar. Nimic. Nu se poate! Cineva imi face cu mana. L-am gasiiiittttt!!!! Ma prabusesc pe scaun in hohote de ras. Se uita la mine razand: "Ti-am zis ca nu e al meu fularul! Daca tu ai plecat asa repede. " Ma uit la el cu ochii mari si cu gura pana la urechi: "Dooooooooamne...nu-mi vine sa cred ca am vorbit cu tine si nu te-am recunoscut!!!". Radem amandoi. "Eu tot te vedeam ca te foiesti pe aici. Dar nu intelegeam de ce nu te asezi...Ar fi fost funny sa te las sa te invarti cercuri, cercuri!"Dooooooamneeeeeee! Sfatul meu:nu va duceti intr-un bar cand sunteti prea obositi. S-ar putea sa va rataciti!

8 comentarii:

alexandrutunaru spunea...

am sperat in timp ce ma indreptam spre finalul lecturii ca ai dormit la toaleta si ai iesit a doua zi, noaptea, de acolo... dar m-a multu mit si varianta ta. mi-a placut cum ai descris toat aiureala aia din capu tau. adica parea asa de veridic :P

Anonim spunea...

esti fantastica:)))

Anonim spunea...

:)) Asta e drept pedeapsa, pentru ca atunci cand te-am invitat eu, n-ai vrut sa mergi. Credeai ca am sa uit?

Tina spunea...

Ai facut vodoo pe mine irinuco? Ai luat papusica si ai plimbat-o dintr-un colt in altul al camerei? Si dupa aia lasa-ma sa ghicesc, te mai foiai cu ea pana la toaleta? Thank u, i wuv u so much...not!:P

Irina spunea...

Miss Voodoo Pussuletz... what can i say? Descoperi cate ceva in fiecare zi. :))

Anonim spunea...

ioi ioi ioi. Am ras cu lacrimi cand am citit chestia asta. Cum doamne iarta-ma sa ti se intample asa ceva :)))))))

Tina spunea...

da...se intampla si la casa mai mari. Cand esti obosit...du-te si te culca:)

Anonim spunea...

Fara numar, fara numar! Sa`nceapa petrecerea! :)))