31.01.2008

Mama

E aproape 12. Se uita cu ochii palizi in gol si ridurile parca ii mai dispar. Tine poseta strans in maini reci si uscate de Axion. Nu schiteaza nimic. Doar sta si se uita la propria reflectie. « Trenul stationeaza 10 minute ». Nu aude si colturile gurii i se indoiesc din ce in ce mai mult intr-o grimasa de tristete care ii cuprinde tot corpul si pare sa o doara fiecare por, fiecare papila, fiecare fir de par. Probabil isi aminteste de tinereti verzi cand se visa in costum negru, fluturandu-si-si cheile de la masina…si acum…are clipe cand nu se recunoaste, e o straina cea care sta pe scaunul portocaliu si numara secundele pana cand o sa-si poata vedea copii dormind.

Sigur o stiti. Ati vazut-o de atatea ori. E femeia aceea prea obosita sa mai inghita in sec, e mama care atipeste cand se deschid si se inchid usile metroului, e mama cuiva, e mama ta, e mama noastra, e mama tuturor...

Check the clip si data viitoare cand o mai vedeti…si sigur o s-o mai vedeti…uitati-va la ea asa cum merita privita :)

9 comentarii:

Irina spunea...

M-ai atins cu asta. :) Si pt cat tot ce nu se spui se pierde... te iubesc, mami! :)

Irina spunea...

M-am chinuit sa las un comentariu mai inteligent,care sa-ti continue ideea, sa o intregeasca, dar asta a fost ce mi-a trecut prin cap... si cred ca am spus tot cu asta! Am zis!

Unknown spunea...

Mam saturat sa dau peste exemple in care asa zisii barbati dau bir cu fugitii si lasa femeile cu copii si cu toate bataile de cap... dar stau linistit pentru ca orice nas isi are nasul... asa ca... desi ei isi strica "imaginea"... tot ei sunt cei care nu mai au mult de trait >:). (teoretic am incercat sa ma asociez omenirii...)

Tina spunea...

si mami te ubeste. Tata imi spunea tot timpu (ca sa vezi de ce am ajuns cum am ajuns) si cioara isi iubeste puiul fie el negru si urat. Da...wise indeed...Asa ca mami te iubeste asa cum esti tu chiar daca ai fi de exemplu mai "blonda" metaforic vorbind:P

Tina spunea...

@cristian: femeile de la bun inceput au fost "blestemate": ciclu, dureri de nastere, epilat, shopping addiction etc. uite de asta cred io ca Dumnezeu e barbat:)

Unknown spunea...

de ce nu si tata? ca doar ce s-a infiintat asociatia nationala a tatilor din romania ce isi propune sa ii sprijine pe barbatii abuzati de femei! :))

Tina spunea...

loool! Femeile astea tare violente mai sunt domle! Ce sa le faci...daca au ajuns la capatul rabdarii:P

Tina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Irina spunea...

Pai... puiul cioarei nu are cum sa fie decat negru si urat... Cum nici eu, dintr-o mama ca tine, nu am putut sa ies decat un pui de blonda. Wuv You!