01.02.2008

Despre Irina

Despre cum e sa o ai drept prietena cea mai buna pe Iri:

Discutie depsre sensul vietii:
Blonda : t`ai gandit vreodata la faptul ca la sf. nu o sa ramana decat gandacii?
Blonda : ei sunt cei mai rezistenti
Blonda : ma intelegi?
Blonda : nu
Blonda : nu cred
Blonda : s prea profunda
Blonda : bine
Cap Pupacios: da...
Blonda : raman io cu gandacii
Blonda : tu mori...mancata de paduchi stufoshi
Cap Pupacios : macar ei nu ai urechi si nu ai ce sa le distrugi
Blonda : adica? de unde stii ca nu au urechi?
Blonda : adca putem sa vorbim cu ei si nu ne aud?
Blonda : ce trist
Blonda : acum inteleg.
Blonda : multe
Cap Pupacios : )
Blonda : sensul vietii

Aseara:
Blonda : u pervert
Cap Pupacios : huh?
Blonda : stop licking me
Cap Pupacios 6): irina?
Blonda : naughty girl
Blonda : u likey
Blonda : get naked bah ho`!
Cap Pupacios irina...te simti bine?
Blonda): u want me
Blonda: i know it
Cap Pupacios: de unde dracu ai facut rost de alcool de data asta?

Barbati
Cap Pupacios: fata ce e in neregula cu mine?
Cap Pupacios: e super naspa sa nu mai urasti barbatii
Blonda: da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blonda: get the fuck out of this house

Despre ziua nimanui
Blonda: mainile in aer
Cap Pupacios: la multi ani!!!!!!!!!!!!!!!!1
Blondala multziiiiiiiii ani!~
Cap Pupacios fata da nu e ziua mea...
Cap Pupacios): sau e?
Blonda :bre!
Blonda:cobor!

Modestie:
Blonda:god!
Blonda : ce faina sunt!
Blonda: doamne\
Blonda: super tare
Cap Pupacios: eh kkt


Nevoi personale
Blondaeshti singura?
Cap Pupacios : nu ma vezi?
Blonda : i`ll popp your cherry
Cap Pupacios: cu pretenu mey invizibil mi-o pun
Blonda :pop
Blonda : pap
Blonda: pipi
Blonda: acum
Blonda): imi e lene
Blonda : dar vine
Cap Pupacios : nu aci
Blonda : vaj vaj pipi pipi
Cap Pupacios : dupa aia iar stai doua zile cu putoarea langa tine

Daca mai vreti sa vedeti ce abereaza dati click pe Irina. Fac publicitate moca pentru tine acu. Valeuuu in ce hal am ajuns!Wuv uuuu

9 comentarii:

Anonim spunea...

Frate(bucurestean), vere(oltenesc)....noi stam prea mult in casa, in pana mea-care nu este-. Am ajuns dependente de blog,mess, filme-CACULATOR. E clar, ne indreptam spre taramul pierzaniei...AOLEU!

Tina spunea...

:))) no serios? ce ai mai? io nu-s dependenta! nu-i ca si cum toate discutiile pe care le-am pus aici le-am avut online cand puteam foarte bine doar sa-i zic lui iri sa se ridice din pat.

Anonim spunea...

macar eu cu irina mea avem o scuza: ea e in camera alaturata. E mai mare distanta:))

Tina spunea...

da...mare distanta mare domle...io zic ca de acu va puteti trimite si scrisori nu alta!:))

Anonim spunea...

cu siguranta este o solutie. deja nu mai suport distanta asta. covarsitor...

Anonim spunea...

Sa vezi ce amuzant e atunci cand, in camere separate fiind, ne dam Buzz si ne spunem: Vezi ca vin pana la tine. Ufff... e grav! Trebuie sa facem la un fel sa plecam de la comp. Astept perioada cand o sa iesim la cafea cu laptop-urile dupa noi. :))

Unknown spunea...

OMG!!! They've killed Kenny!!! Those bastards!!!...

Anonim spunea...

Da, deja am inceput sa-l car dupa mine si o data cand a trebuit sa astept pe cineva la o cafea l-am scos. Aveam o scuza de om muncitor-trebuia sa finish proiectul:))

lingurita_in_delir spunea...

Continuati dialogul, vreau sa vad ce se intampla!!! Care este finalul si mai important care este morala? Va fi happy end sau nu? Doamne, atat suspans... Nu mai rezist!!!!! Help!