14.02.2008

Despre dracu si messenger

Despre ce bea dracu:))

mookie :pe tine chiar te-a luat ?
Tina: ce sa ma ia? dracu? ink nu...ai vb cu el? is he coming?
Mookie : s-a oprit la o bere cu mine
Tina : ei du-te
mookie: il mai tin eu de vb
mookie: u fugi
Tina: zi-i sa se grabeasca
mookie: cum ar fi sa fugi de dracu si sa te prinda si sa iti ceara o bere ca a obosit
Tina: bere?
mookie: sau ce bea el
mookie :?
Tina : mai degraba red bull
Tina : hmm...
Tina: ink o intrebare
mookie: pai nu ca nu are nevoie de aripi
Tina : ce dracu bea dracu?
mookie: ca doar nu sta in cer
mookie: pai nush
mookie: ce bea ?
Tina: hmm...
Tina: dificil domle
mookie : smoala ?
Tina : nu cred
mookie: zeama de varza
Tina: bleah!
Tina: de ce ar bea asta?
mookie : racoreste cica
Tina: nu-mi zii..tine la silueta?

13 comentarii:

Anonim spunea...

la vin nu m-am gandit !:)))

Unknown spunea...

ketchup iute... ca tot rosu-i si el :)))

Vlad Mototolea spunea...

I have this weird feelin'...
Stii cand te simti mai prost decat cel de langa tine? Chiar daca nu esti... sau poate ca esti dar.... cacat, m-am incurcat in ganduri.
Ei, ce vreau eu sa zic e ca asa ma simt eu citind ce scrii tu acolo, aici, whatever. Deloc gri my ass... viata e plina de gri(luand in considerare o ipotetica lipsa de culori) si... uite, ma uit la cursor cum clipaie cerandu-mi sa scriu. Ar fi atatea de zis...

Tina spunea...

cel mai greu e cand sunt atatea de zis. si totusi intotdeauna alegi sa nu ma zici nik.
Mai Vlade viata o fi ea plina de griuri numai ca la un moment dat griul ala tot se desparte in alb sau negru.Si la un moment dat tot ajungi la o extrema sau alta. Nu exista echilibru. In final e alb sau negru.

Anonim spunea...

Un preten de-al meu spune ca viata e o alunecare inceata spre iad. E asa, suava, discreta insa ferma. Ma imaginez deja alunecand spre iad. Si stau asa, aproape in cadere libera gandindu-ma: la dracu, o data in viata am si eu nevoie sa-mi puna cineva piedica si toti candidatii obinuiti sunt ocupati...

Morala: cand esti ai cazut adanc in rahat nici naiba nu-ti mai pune piedica.
Secret Admirer

Anonim spunea...

Bre Secret Admirer, da ai shi tu drieptate din cind in cind. Ashea putzin...
Alex P

Vlad Mototolea spunea...

Adica de fapt in final nu "este" doar alb sau negru, de fapt este ceea ce lasi tu sa fie, alb sau negru. Cum ai zis si tu... capsoru tau blond(last i saw it it was red) e plin de subiectivism... din pacate subiectivism negru. Hai sa facem un test. vrei? Incearca sa-ti umplii capsoru de subiectivism gri. Adica sa iti impui sa crezi ca e, la dracu, un oarecare echilibru. Nu m-ar deranja sa fie un gri mai inchis...
Dupa vreo 2-3 saptamani, luni, ani de test o sa ajungi ca mine. No, wait, that's a bad thing...

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

e 6:30 dimineata... hmm... ultimul examen... care incepe la 8... cred ca incet, incet incep sa vad logica dupa intrbarea ta...
intr-adevar, o buna intrebare... acolo "jos" la el... e al "naibii" de cald si apa nu poate fi in stare lichida, decat in stare gazoasa... hmm... de sange nu putem vorbi ca se coaguleaza si nu-i tine "omului" de ... sete...
cum ziceam... o buna intrebare... pentru a-ti raspunde pe deplin voi avea nevoie de ceva timp meditativ si de multe pungi cu pufuleti... :D

Valy spunea...

Life is a Bitch... And I like fuking with her !!!!

Cum dracu vrea dracu sa alerge dupa alt drac ca mine care alearga ca toti dracii , si auzi tu .. dupa aia al dracu sa imi ceara mie dracu sa ii dau dracu ceva de baut ... ei drace ce dracie , cat tupeu pe dracu asta .... si de ce m-ar lerga dracu , l-am intrebat si al dracu nici el nu stie. Conluzia e clara . Dracu e dat dracu !

Tina spunea...

Nu ma asteptam ca dracu sa fie asa popular:P
@ Alex P nu-mi alunga admiratorii:)) ca ei au intotdeauna dreptate:))
P.S. Dak nu te cunosc si-mi citesti blogu, capeti o steluta.

Anonim spunea...

Vreau si eu stelutza :D:D

Tina spunea...

s-a trezit si sor'mea:)) poi pe tine te cunosc mai blondo! nu capeti steluta. Nah! :P