07.02.2008

Nu-mi mai tai unghiile

E aproape 6 dimineata. Nu am mai dormit de mult timp...somnu ala de bebelus...Si imi vin in cap tot felul de intrebari tampite. Gen oare cu ce culoare s-ar imbraca Dumnezeu? Adica de ce toata lumea il vede imbracat in alb? Nimeni nu s-a gandit ca poate lui ii place turquoise. Bet u didn't think about that! Sau chestia cu prosopu...de ce imi spal prosopu daca il folosesc dupa ce m-am spalat? Nu mai spalati prosoape! Sau de ce cresc unghiile...asa la nesfarsit...de ce am unghii? Adica astea de la maini se mai intelege ca se potrivesc perfect in nas, dar la picioare? Asta topic bun. Ce facem cu unghiile de la picioare? Poate ca ar trebui sa le folosim...poate ca exista un scop mai presus de gandirea noastra ingusta pentru ele. Sa dezgropam cu ele pamant, sa ne agatam de copaci, sa ne aparam de restul, sa mergem vesnic pe talpi? De ce cresc unghiile perpetuu? Adica ele sunt singure care cresc dupa moarte...asta ar trebui sa insemne ceva, nu? In momentul in care esti lipsit de spirit, de puls si de tot ce tine de uman singurul liant intre coaja asta de nuca poreclita in general scoarta terestra si luminita, cunoscuta de mine sub denumirea de iad, sunt unghiile. Unghiile vazute ca un axis mundi intre cacat si banuiesc, mai mult cacat. Doamne am ajuns sa scriu despre simbolistica unghiilor. Cred ca trebuie sa dorm...si poate sa-mi aud unghiile crescand in somn.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Go to sleep! Seriously dude! :)))

Anonim spunea...

Si cand te gandesti ca pana acum ti le rodeai... Ce risipire de spiritualitate...

Anonim spunea...

http://14februariehug.blogspot.com/

lingurita_in_delir spunea...

Mai renunta si tu la bautura... Asta a fost azi noapte? Saraca de tine! Am sa recomand reflectiile tale si unui amic care este pasionat de psihanaliza...

Anonim spunea...

u're going cucu! but in your cucu way ai dreptate, unchiile de la picioare sunt useless, au ramas de decor, din considerente estetice.

Tina spunea...

i know! Cum de nu s-a gandit nimeni la asta, nenea anonim?? i know...I'm a genius!

Tina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

eu zic sa te dam pe mana lu' rebengiuc, ca iti taie el unghiile! doar ce s-a oferit sa le taie pe'ale lui pintilie! ;)

Unknown spunea...

hmm... pamant... il pun bine... si-mi fac casa ;)

Anonim spunea...

am io raspuns la aia q prosopul: pt ca dupa ce te stergi cu el de obicei ajunge pe jos, unde nimeni [yes. that includes me] nu sterge. Logic, nu? :)
Shi albul e cool, mai ales la skinny people! What`s your problem?! :P