27.02.2008

Dezintoxicare

M-am intors from the wild:)) Adevarul e ca sa stai numai in the wild te costa rau. Asa ca daca v-a fost dor de mine, ca si asa fanii mi-au cerut sa ma intorc, v-am adus o piesa superba "Run" de la Snow Patrol,cantata in acest caz de Leona Lewis. Originalu il aveti undeva in dreapta in bara video.

Primul lucru pe care tin sa-l precizez e ca s a dracului de frustrata. Mi-e rusine cu mine pe strada ca am ajuns sa-mi aprind cate un slim. Si s ca o bomba. Adevarul e ca nenea ala de sus m-a lasat el cat m-a lasat dar cand a vazut ca iar ajunsesem la cele doua pachete s-o fi gandit: mah, io-ti dau un desht si tu-mi toata mana? Asa ca azi recunosc am fumat 6 slims mari si late si salivez numa cand ma gandesc la gustul ala puternic si amar al kentului lung. Partea faina e ca nici macar cersetorii aia cei mai de jos nu ar mai avea tupeu sa-mi ceara o tigara. I mean...cine dracu ar tanjii la un bat pe care daca ai avea, l-ai putea proptii in strungareata???

Trecand peste partea in care io-mi culeg plamanii de pe jos la fiecare 5 minute si ca-s o binecuvantare dimineata pentru cei care vor liniste caci n-am voce ci in cel mai bun caz un schelalait de pisica pe moarte, per total sunt oki.

Am ajuns la concluzia ca trebuie sa traiesti doar in prezent, nu mai conteaza ce a fost, ce va sa fie. Tre sa iei fiecare zi pe rand ca altfel...ajungi fara voce:P Si am mai realizat ca sunt atat de multe persoane minunate in jurul tau care sunt dispuse oricand sa te ajute, sa-ti fie alaturi si sa-si doreasca sa-ti lumineze ziua. Exemplu este ziua de ieri in care o prietena zuza m-a rapit:)) Faza a fost ceva de genul: iesi la o cafea cu mine si cu un nenea? Asta era noaptea bineinteles ca toata lumea a devenit nocturna apparently. O cafea la 10 noaptea...dubios. Asa ca ma urc io frumusel in masina ca gandul ca beau un ceiut, o latte ceva ca si asa s insomnica, in Aviatorilor. Intre timp ma plangeam bineinteles ca m-am saturat de orasu asta de kkt asa cum fac de obicei si ca s stuck forever in za big bucuresti si parca parca as petrece cateva ore in galati sa simt si io cum e sa fi acasa. Si trecem de aviatorilor, trecem de baneasa.

La un moment dat se trezeste si blonda de mine: bai da unde-i cafeneaua asta? Cei trei zuzi din masina imi zambesc. Poi este la munte! La munte? Responsabila din mine iar se trezeste: bai dar am job maine, ce munte in mijlocul saptamanii? Mi-a trecut in 5 secunde maxim. Si uite asa daca cu cateva ore inainte stateam si devoram un sandvici in garsoniera plina de haine la 12 noaptea mancam cu trei zuzi pizza in Sinaia. Ca sa vedeti ca si batraneii de noi mai fac lucruri spontane. Sincer...sa poti sa-ti limpezesti macar pentru cateva ore mintea si plamanii de noxele bucurestene e o binecuvantare pe care o meritam cu totii. Nu mai avusesem sentimentul de evadare din propria-mi viata demult asa ca Pussuletz iti multumesc pentru gest si initiativa. iti pun o lumanare la biserica pentru ca am mai vazut si io cerul instelat, pentru vocea ta superba pe stefan banica junior si pentru stratul de celulita in plus de la pizza.

10 comentarii:

iulian zaharia spunea...

0 comentarii. :P adica no comment, stii :))

Tina spunea...

numai tu puteai sa lasi un asemenea comment:))ma simt mult mai luminata acu recunosc:))

Valy spunea...

daca stau sa ma gandesc ... e stupid sa mergi pana la sinaia sa mananci o pizza , faci 2 ore pe un drum de cacat , infrunti posibilitatea de accident si la dus si la intors , risti sa patesti ceva ... dar na ... ce nu facem noi sa scapam de stress .... ciobanii aia cu oile or suferii oare de stress ? si daca da .. unde plm se duc ca nu i-am vazut la Sinaia la pizza...In ce priveste partea cu tigarile ... i feel for you ... benn there done that ... acum lumea rade de mine ca fumez tigari de femei (slims)

Oricum eu am gasit un loc de evadat mai aproape de Jegul numit Bucuresti ... la vreo 10 km de ploiesti ... pe primul deal , in varf de deal , deal plin de vie ... se apfla Crama Seciu , si seara ... se aprind toate luminile si vezi la picioarele tale toata intrarea din valea Prahovei ... si in zare pentru pasionati se vede cateodata flacara de la Rafinaria Brazi .. iar daca e aerul destul de rarefiat ... zici ca e Ochiul in lord of the rings ... si luminile orcii... dar tre sa iti scremi un pic imaginatia... ca orcii nu aveau masini ... in rest liniste totala ... mancarica mmmmmmm .... vin din belsug ca doar e crama ... desi nu sunt mare fan alcool ... si nu in ultimul rand (pentru cei tari de inima )blanuri de animale ciuruite pe toti peretii ... nu stiu cat costa cazarea ... ca nu am stat niciodata acolo dar era destul de ieftin ... eu am scapat si mai ieftin ca am tras o vila langa

Anonim spunea...

Bla bla, valy... E stupid sa crezi ca e stupid, ca din cand in cand sa faci o evadare din asta, fara sa te gandesti la riscurile drumului, si fara sa iei in calcul faptul ca s-ar putea sa fie totul inchis cand ajungi in Sinaia la miezul noptii. Nu e vorba de stat in masina sau de mancat pizza. E vorba de a face ceva iesit din comun, si de a simti ca iti mai pompeaza sangele in vene. Choose good friends, and try it someday!

Valy spunea...

Irinush ... nu ma intelege gresit. Am facut asta ... stiu cum e si cat de bine este ... Incercam sa analizez la rece ... daca nu ar fi stresul si dorinta de evadare ... si tie ti s-ar parea stupid sa te duci pana la sinaia sa mananci o pizza ... cand poti sa o mananci la restaurantul de la colt.

Gandeste-te asa ... Esti pe o plaja din hawai ... la soare...5 stele ... frumos .. relaxata , si ti se face foame de o pizza ... vi pana in romania sa mananci o pizza ? sau te ridici de pe sezlong sau pur si simplu ridici mana si ceri chelnerului sa iti aduca o pizza si sa iti reumple paharul cun inca o marguerita ?

Daca scoti stresul din ecuatie ... nu mai are acel feeling de evadare.

Asa ca postul meu nu era o critica .. ca uite ce stupid s-a dus Tina pana la sinaia sa manance o pizza in loc sa stea acasa si sa o comande la botul calului ... dinpotriva ... era o pura aberatie offtopic ca si acest post prost de altfel.

Acum ce ai inteles ?

Valy spunea...

Got Nuts?

Anonim spunea...

ce norocoasa esti!

Anonim spunea...

It's not about the destination, it's about the journey.

Valy spunea...

nu uita The ADVENTURE !!!

Anonim spunea...

aha. si eu unde apar in povestea asta? huh, huh. Doar fac parte dintre cei zuzi...dar cine a bagat Banica???
Huh?