02.03.2008

Eden al pungilor

Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in.



American Beauty este unul din filmele care-ti marcheaza existenta pentru totdeauna. Am vazut filmul acum vreo 4 ani si de fiecare data cand am ocazia il revad cu placere. Faimoasa scena a pungii plutind m-a facut ca de fiecare data cand vad o punga in aer sa ma gandesc la frumusetea pe care o vedea personajul in folia aceea alba. Si azi am vazut multe pungi: albe,albastre,rosii inaltandu-se in micile tornade bucurestene. Si cu slimu in bot am privit circa un sfert de ora una alba rotindu-se incet, aproape de etajul patru si imi simteam vibrand intreg corpul de placere, de vis, de aievea, de frumusete in stare bruta. Si ea se plimba sfioasa prin celulele de aer umplandu-mi inima de armonie si calm,lasandu-mi irisii intr-o stare de convalescenta dulce, nestiind de existenta unei fiinte care se regaseste in lentoarea ei.

Punga aceea alba, pe sunetul molcom de vant te face sa te simti primul om de pe pamant instaurand o uitare de sine pe care nici una din vicii nu ti-o da si stai si te uiti pierdut intr-un univers nestiut parca pana acum in care fiece lucru are logica si ea aspira ca o gaura neagra tot uratul din tine. Si ma proiectam cu mintea intr-un gol in care nu sunt decat pungi care plutesc, aproape ingeresti, ce-mi iau cu ele tristetea, ura, dezamagirile si ma lasa goala pe asfalt prea plina de frumusete si fericire incat sa-mi simt inima vie pana la refuz.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Idee cand vorbesti prea mult si esti prea profunda: un bax de pungi si un ventilator. Si Floare uitandu-se cu fata aia dulce de blondutza la poarta noua: uuu ... frumusete, pugi, particule de aer ... uuu ... aaa :))) E de la durere. Vezi. Chiar nu sunt mai inteleapta, durerea asta e inutila. Hai ca ma bag si eu sa ma uit la o punga pe youtube. Poate imi trece.

Valy spunea...

hmmm .... postul e misto .... dar nu ma pot abtine ... "Punct slab la TINA : daca vreti sa ii distrage-ti atentia purtati asupra voastra todeauna o punga .... daca va prinde cu matzan sac ... scoateti punga .. aruncatio in aer ... si fugiti... Tina se va uita la punga :P"

ok acum imi merit bataia irina

iulian zaharia spunea...

:*

Tina spunea...

da...deci e clar! nu cunosc oameni sanatosi!

Valy spunea...

defineste "om sanatos" dar fara sa sune a "robot" :)

Anonim spunea...

Era un basm al lui Andersen care se termina cu o tipa care era atat de fericita incat her heart broke. :)

Tra la la la, ca sa vezi ca-ti citesc bloggu ;;)

Nu am in cap decat punguta cu doi bani :|

Tra la la la, ok, i'm so hollow baby, i'm so hollow, i'm so i'm so...

Gata, muah suflet latin :*

Tina spunea...

mai gabi sti nu esti chiar asa de blonda cum pari...stiam io ca ai mostenit ceva din gena mea de geniu:P
e misto sa te gandesti la basmele pe care le-ai citit candva...cat de banale pareau...Si poate ca daca le-am recitii nu ne-am mai dori acum o viata de basm. Nu erau altceva decat viata de kk pe care o avem numai ca spusa atat de frumos, incat practic inviind un personaj din basm, ti-ai invidia practic propria persoana...sau maybe i should get some sleep:P