26.03.2008

Ploaie de primăvară

Plouă pic, pic, pic...
Miroase iarăşi şi iarăşi a scârbă.
Fumul se duce pe nări şi pereţi şi se loveşte ca boul de ţeavă.
Îmi proiectează copaci şi leagăne
Şi copiii din mine ies la joacă.

Plouă pic, pic, pac...
Miroase a gânduri arse cu bricheta la foc mic.
Si copacul îmi sfârtecă pulberea de stele.
Căpcăuni, feţi frumoşi, ilene...
Ce dracu caut eu în povestea asta?

Plouă pic, pac, pac...
Miroase a cuţite ascuţite în cameră.,
A lame de înghiţit şi pastile pentru dureri de cap.
Mi-am lăsat florile să moară.
S-a dus naibii primăvara.

Plouă, pac, pac, pac...
Miroase a cenuşă.

Mi-a dat în foc cafeaua.

15 comentarii:

Valy spunea...

cat de dragutz ...

Ploua Pic pic pic ... suav

SA MA PISSSSS .. am uitat gazele aprinse acasa ... OMGGGGGGG!!!!!!!!! sper sa mai am casa cand ajung ... zbyeeee

pic pic pic....

Valy spunea...

PS: in caz ca nu dau reply in 1 ora sunati la pompieri ... sa dea drumu la ploaie calumea nu asa

pic pic pic..

alexandrutunaru spunea...

genial ritmu. sau poate imi suna numai mie asa bine.

Valy spunea...

iti suna bine pentru ca iti aduce aminte de reclama de la Sprite:

Bing bang .. bing banc ... printre copaci ...

Tina spunea...

@vali m-a innebunit lumea cu reclama aia. N-am vazut-o niciodata. Deci iti suna bine ritmul tunaru pentru ca sunt geniala si originala!:))

Valy spunea...

asa asa .. originala sclipitoare ... geniala .. that's the spirit ..

alexandrutunaru spunea...

:D de fapt ma refeream la ritmul poeziei care e oarecum independent de bing bangul de la sprite :p. si motivul nu e nici genialitatea ta si celelalte. doar ca seamana cu o poezie mai veche de-a mea si de asta imi place :))

Valy spunea...

in afara de tine mai exista cineva pe planeta asta tunare ?

Tina spunea...

sunteti amandoi handicapati.Zi end.

alexandrutunaru spunea...

nu. te roade?;)

Tina spunea...

:))) bai...mi-ati transformat blogu in camp de batalie intre orgoliile voastre!cititi poezia and chillax. Both of you! Right now!

alexandrutunaru spunea...

in primul rand tu nu existi. caci eu sunt singur pe aceasta planeta. in al doilea rand, cine esti tu? in al treilea rand, cine e asta care iti cere sprijinul disperat? uite, eu iti dau voie sa-i iei apararea.
in al patrulea rand, statea adina. :D sunt obosit. am scris toata ziua pe bloguri. eu n-am antrenament....

Valy spunea...

pic, pic, pac... Miroase a .... oricum miroase ... rusinica mister

Valy out.

Anonim spunea...

Vezi k eu ti-am aratat p youtube reclama la sprite tinoaso:P:P
cred si eu de la atatea cutzitashe k nu erai atenta la mine :D:D

For za great finale @the two machos nachos

from john lennon adapted by the diva gaybriela

Imagine all the people
Living life in peace
No more fighting on tina's blog
You may say I'm a dreamer...

param pam pam
bing bang

:D:D:D:D:D:D

Valy spunea...

True true true .... Give piss a chance..