12.03.2008

La curs cu Dumnezeu

Azi, de fapt ieri am la curs (aud aleeeeeluuuuuia pe fundal!). Nu stiu ce curs, nu aveam pix, foaie, nic, asa ca m-a apucat somnul instantaneu. Singura fraza care m-a facut sa nu mai balesc banca este za next one:

"Omul e partas la propria lui dumnezeire...aspirand la ceea ce il aseamana cu Dumnezeu." Nu mi se pare ca ne asemanam in mai nimic lui God Almighty, insa ideea e ca mi-am repetat in gand: sunt partasa la propria mea dumnezeire si suna a naibii de bine! Cred ca de asta ma tot uit la Fight Club (seen it a million times). Insa cand stai sa te gandesti ca cel mai aproape de ideea de Dumnezeu e un Tyler Durden ce traieste printre noi parca parca iti vine in cap: maybe God is not the answer. Nu pot sa filozofez la ora asta, poate o sa-mi mai vina vreo idee geniala maine poimaine, daca nu, astept parerea voastra. Ati aspira la dumnezeire?

Eu nu as stii ce sa fac cu natura mea divina. De fapt i-as transforma pe toti barbatii in...ma mai gandesc (tre sa fie urata rau)

P.S. tot ma mai gandesc:P

11 comentarii:

Anonim spunea...

Ideea " de a fi partas la propria ta dumnezeire " nu reprezinta nimic mai mult decat conformarea propriei constiinte pentru a intelege binele si raul subiectiv, precum si cel obiectiv; denotand relativitatea acestei situatii nu este nevoie de un anume " dumnezeu " care sa-ti spuna ce este bine si ce este rau, rezultand astfel ca termenul de " dumnezeire " este utilizat abuziv si total inutil.... Fiecare individ are capabilitatea ( sau macar ar trebui sa aiba ) sa-si gaseasca propria liniste, propriile aspiratii, dorinte si satisfactii etc si sa le si indeplineasca fara sa "derajeze" prea mult indivizii din jurul sau. Practic aceasta "dumnezeire" nu inseamna decat integrarea ta ca individ in aceasta societate in care traim, care nu iti ofera prea multe posibilitati, avand in vedere relationarea cu indivizii din jurul tau, cu unii mai mult, cu altii mai putin, dar intr-un final TU trebuie sa fii doar fericit... si nimic mai mult! " dumnezeirea " = fericire
Lasand la o parte asta exista si 2 lucruri relativ triste, unul ar fi ca, : "daca oamenii sunt liberi sa faca ceea ce vor ( asta fiind prima conditie care trebuie indeplinita ca sa poti fi fericit ) nu fac altceva decat sa-i imite pe ceilalti!" si in al doilea rand ar mai fi si celebrul citat : " Fericirea e un lucru care nu se poate atinge niciodata,.. dar in cautarea caruia, merita sa alergi toata viatza!"
Gaseste fericirea in tristete.... si mai asculta niste Anathema! :)

Tina spunea...

Eu ti-am mai zis tie ca n-ai logica, dar tu nu ma crezi:P Sa-mi gasesc fericirea in tristete? Adica dumnezeirea se afla in tristete, depresie and the rest of the shit? Din cate stiu eu fericirea o gasesti in lucrurile acelea marunte frumoase care te fac sa te simti bine. Vezi ce-ti face anathema?:))) Nah! Te-am contrazis iar! Bring it on, bitch!
P.S. Sunt de acord ca intr-un final trebuie sa fi egoist si sa te gandesti doar la propria fericire, insa trebuie sa-mi mai tai un pic din constiinta ca sa fac asta:P

Anonim spunea...

Offf!!! niciodata nu osa vrei sa intelegi ce vreau sa spun.....:P
mai vb noi alta data live...ca asa nu prea ma incanta!

Anonim spunea...

...

Transforma barbatii in soparle radioactive :D:D
How smart am I?... not that much :))

Valy spunea...

transformi barbatii in barbati ... mai rau de atat nu se poate ... si referitor la post ... ca sa fi fericit intai trebuie sa inveti sa te iubesti pe tine ... iar apoi in functie de anumiti factori care sunt multi si complicat structutati si nu am chef si timp sa ii insir ... socializezi tinand la propriile tale dorinte si fara a fi egoista cu ceilalti ... pentru fiecare problema exista mii de solutii... trebuie doar sa o vezi pe cea mai buna ... si sa o pui in aplicare ...

Pana la urma viata este o continua negociere intre tine si sine .. si intre tine si cei din jur...

Anonim spunea...

nuntelg frza cu a fi aprtas la propia ta indumnezeire:-?..Suna apatic

Anonim spunea...

Un idd de emss la fabeto_online@yahoo.com ?

Valy spunea...

I rest my case ...

Anonim spunea...

geniali macho astia :))

u all made my day :D:D

Anonim spunea...

Mey barbatzi: Ssssttt!

Io`s de acord q Valy: nu se poate mai rau. Transformam barbatii in barbati muti, fara maini [mai ales pe anonim si celalalt care nush sa tasteze sau sa gandeshte, care este]:D I know. Sunt geniala rau de tot. Oh fuck it! Am mancat mult!

Tina spunea...

silence! i kill you! P.S.: Sora-mi-o esti geniala =))