08.06.2008

The future is not bright,it's virtual!

Thanks to Vali am vazut si eu Microsoft Surface,un gadget pe care nu as stii sa-l folosesc,but looks so pretty. Ceea ce e ingrijorator e ca aceasta "masa interactiva" mi-a reamintit de cat de mult ne mutam in lumea virtuala.

Second Life, You Tube toate sunt fenomene care arata ca ne pierdem din uman, din capacitatile fizice de a interactiona cu lumea. In curand nu o sa mai am nevoie in camera decat de un computer gata sa raspunda la orice nevoie am eu. Comunicarea interumana se reduce din ce in ce mai mult, sentimentele se reduc la emoticoane, iar paginile acelea cu care Nica prindea muste sunt acum in format PDF. Nu sunt antitehnologie, nici antiprogres,sincer ma pierd si eu in acest univers paralel, dar nu vreau sa ajung sa-mi salut copilul printr-un ecran si sa imbratisez eventual o holograma. In definitiv poate virtualul sa ne suplineasca toate nevoile sau ne creaza altele prin care sa renuntam la cele vechi?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ca sa fiu sincer... cred ca o sa dea un ecran albastru cand ti-e lumea mai draga! Si poate ai sa preferi sa imbratisezi o holograma cand persona respectiva e la mii de km departare. In orice caz.. ca orice lucru virtual nu poate suplini obiectul real asa ca nu-ti face griji...

Tina spunea...

stiu ca nici un lucru virtual nu ar putea suplini vreodata the real thing. Eu imi fac griji ca o sa ne obisnuim cu toate gagdeturile care suplinesc prezenta umana de de park ar fi the normal thing.

Anonim spunea...

"pe care nu as stii sa" - observatii atat de profunde ce vin din partea cuiva care nu pricepe cand trebuie sa se opreasca din adaugat i-uri =)

Cat timp facem confuzii de-astea, ma-ntreb cat de corect ne putem noi evalua viitorul, prin analiza shi logica, mai ales? in orice caz, o sa ni-l meritam.

Tina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Tina spunea...

@anonim: nici eu nu ma omor dupa postul asta filozofic. La urmatoarea curatenie o sa zboare. Si e adevarat ca pun i-urile aiurea. It's beyond my control:D Insa de la o greseala gramaticala pana la un viitor sumbru e cale lunga so...mi se pare ca exagerezi.