21.06.2008

Leapsa 2

De la nebloggerul absolut observati pe strada o persoana care face un gest necivilizat care nu va afecteaza neaparat direct dar care e, in principiu, necivilizat si faceti-i observatie. Leapsa poate consta si in povestirea unei situatii cand ai gandit despre unu sau l-ai facut necivilizat doar din frustrarea ca tu nu iti poti permite sa faci ce a facut el.

Mi se intampla des sa cred despre cate unul ca e necivilizat. E Bucuresti, for god's sake! Nu i-am zis nimanui pana acum ca e necivilizat. Cel putin nu pe tonul pe care ar trebui. Cel mai necivilizat gest, care ma streseaza la culme si cu care trebuie sa ma confrunt zilnic si care intr-o zi o duca la implozie e cel de la scarile de la metrou. Detest capitala numai pentru un gest.

Nu vi s-a intamplat des sa va grabiti si sa va ganditi ce bine ar fi sa aveti aripi numai sa zburati peste gloata careia ii e lene sa se deplaseze pe dreapta la scari? I mean, scrie clar: stationarea se face pe partea dreapta a scarilor. Mi se pare revoltator sa stai la usa, sa iesi in viteza ca sa ajungi primul la scari si apoi sa ce? Sa te odihnesti de la atata alergat pana la ele? I don't get it. De fiecare data ma jur ca o sa atrag atentia si niciodata nu o fac. Intre timp devin necivilizata si eu tipand cate un scuze, scuze si impingand destul de violent idiotul care a pus stapanire pe partea stanga.

Mi-as dori sa pot fi atat de nepasatoare incat cand vad ca sunt oameni care urca sau coboara, depinde daca afara de la metrou sau inauntru, pur si simplu sa ma opresc si sa-i vad in spatele meu pe restul ca piesele de domino. Pot sa accept cand vad cate un neghiob cu fata inchisa la culoare, dar cand vad femei la 30, 40 de ani si barbati la costum care fac chestia asta imi ies din minti!

Am ajuns atat de obsedata incat chiar daca sunt singura pe scara si nu ma grabesc nicaieri, merg in continuare. One day...i say one happy day nu o sa mai tolerez comportamentul asta de 2 lei in care unii se cred singuri pe lume si sa spun asa cum m-a indemnat Tunaru: Domle' ai facut un gest necivilizat!

Leapsa merge catre Irina. Si la oricine simte nevoia sa-si verse nervii.

4 comentarii:

iulian zaharia spunea...

ba! deci si u si alex sunteti bulangi i. leapsa e de la mine!!!! plm

Tina spunea...

leapsa asta e de la alex. de ce suntem bulangii? ne certam pe lepse?:))

Anonim spunea...

Moa... ce am sa scriu eu acum in leapsa? Ca asta cu scarile de la metrou ma doare si pe mine rau. Daca tot nu te grabesti, de ce sa te inghesui pe o treapta cu altul, cand poti linistit sa stai la coada la partea dreapta. Aaaa????

Ah, sunt si mai tari aia care merg pe scarile rulante, si totusi se opresc de-al dracului cu cateva trepte inainte. Deh, obosesc!

Anonim spunea...

tina, get over it :P, ti-am zis k ai o problema cu scarile, a very BIG one, asa de mare incat m-ai facut nesimtita k stationez pe partea stanga :((
dar dak ati privi din exterior cum va grabiti sa iesiti la suprafatza super incantatoare not... u would laugh :P

i mean, remember knd asteptam metrou' si vedeai kte un individ mititel fugind pe scari doar din obisnuinta; radeai kt d funny bucurestenii pot fi :D:D

so, take a break, wipe ur face, cool down, but u would rather party cuz.. yup, iar cant :))

for my little miss sunshine :*