05.06.2008

Tinerii de azi si de maine


Am o surioara mai mica cu 3 ani juma(no one can tell) Ma mai trezesc sa-i dau sfaturi pentru ca io in capsorul meu mic ma gandesc ca neah... cat de mare poate sa fie diferenta dintre generatii si de fiecare data ma opresc in fata unei prapastii si-mi dau seama ca valorile s-au schimbat, mentalitatea la fel si implicit comportamentul tinerilor adolescenti. Si mai scap cate un "mai io la varsta aia ma jucam inca cu Barbie!".


Climaxul constientizarii a venit aseara cand Irina imi zice ca e cearta la ea acasa. Intrigata si curioasa o intreb ce se mai intampla de data asta, doar stiti cat de frumos e la reuniunile de familie...NOT!.


Sa va explic:

Se ia una bucata adolescent furios care nu vrea sa mai invete pentru ca s-a saturat (la 16 ani WTF!?!), una bucata mama care nu stie cum sa-i faca pe plac baietelului si una bucata rugaminte de a suna la ora 10 noaptea profesorul de matematica pentru a-l chestiona cu privire la intentiile lui de ascultare la aceasta materie. Adica ce sens mai are sa mai invete daca nu-l asculta. In definitiv daca ar avea cutezanta sa-l interogheze la ora macar sa stie baiatul ca poate asa deschide cartea. Nu mai e valabila regula: pe om trebuie sa-l informezi. Adolescentul se informeaza singur! Sau o pune pe maica-sa!

3 comentarii:

L spunea...

Sora-mea are sapte ani jumate si are prieten. Pe colegul ei de banca. Pustiulica ala ii aduce flori si bomboane la scoala. Asta da diferenta mare intre generatii. La vremea aia eu chiar ma jucam cu papusile.

Tina spunea...

:))) cred ca surioara ta trebuie sa-mi dea niste lectii:D Cand aud de lucruri de genul asta nu pot decat sa zic ... batrana mai sunt!

Anonim spunea...

Tu n-ai avut nicioadata Barbie :P:P k n'aveam noi atatia bani, da' ciordeam papusi d la vecine :))

Ai ai ai, vroiam sa las un comm intelept dar knd m-am vazut acolo mentionata (desi nu d bine :| :P ) mi-a perit orice idee fantasmagorica :))

P.s. bine k pustiulik ala se reduce la a-i aduce flori ink, but u never know in the close future what might happen..., what a fucked up world, hormoni de kindergarton =)))))))))