21.06.2008

Leapsa 1

Am primit o leapsa de la Zaki care suna cam asa: "Cum sa intri in advertising."
Sincera sa fiu nu stiu pentru ca pot sa zic ca m-am chinuit putin si nu am reusit inca sa intru acolo unde vroiam eu.

Daca esti o fata (dragutza intr-adevar) ca mine care nu straluceste in tupeu si diaree verbala e mai dificil. Nu zic acum ca trebuie sa aberezi ca sa intrii in publicitate, ci sa stii sa te vinzi foarte bine mai ales cand nu ai experienta asa cum e cazul meu. Sau sa ai pile, dar degeaba, ca dupa aceea zbori repede daca nu arati ca meriti.

Apoi ai nevoie sa fii pasionat de publicitate. Tin minte ca citeam candva un interviu cu un copy al carui nume din pacate nu mi-l amintesc (am memoria extrem de selectiva...in a bad way), care spunea ca ai material de copy daca atunci cand la pauzele publicitare intotdeauna tipi sa nu schimbe programul, daca stii sloganele multor branduri romanesti si nici macar nu te chinui sa faci asta, daca te holbezi pe strada dupa noile panouri s.a.md. Sincer cred ca urma sa zica daca stai cu punga de popcorn atunci cand stai pe iqads:D Ideea e ca trebuie sa ai publicitatea in sange like shoes, coffee etc.

In final, mai ai nevoie de un lucru, care se aplica si in PR. Sa-ti vezi interesul. Adica lasand caii verzi pe pereti pe care ii citesti dintr-o carticica frumoasa si colorata, adevarul e ca cel care conteaza intotdeauna e clientul. Si chiar daca atunci cand gandesti ai in cap tot timpul targetul, totul se invarte cu adevarat in jurul clientului. Asta o zic pentru ca mi-am lovit o data basmele de realitate si oricat de frumos e sa visezi ca e totul roz si atunci cand o sa fiu eu copy o sa fac cea mai genial spot ever...actually u cannot.

Sunt intr-o dispozitie proasta. Imi pare rau. Nu renunt la visul meu de copy but untill then...reality. Leapsa merge mai departe la Tunaru, Razvan si Flavia.

0 comentarii: