25.06.2008

Keyword: d'ale vietii

Când m-am decis să scriu blogul asta m-am gândit doar la mine, la faptul că o să aflu ce crede lumea despre mine, că o să-mi perfecţionez scrisul pentru că altfel s-ar duce dracului la cât de des exersez şi nu în ultimul rând că o să împărtăşesc cu restul gânduri pe care în mod normal le păstrez încuiate în cutia asta de piele.


Statcounter-ul l-am pus în aceleaşi scopuri egoiste ş narcisiste. Ceea ce nu ştiam de fapt e că pe lângă feedback, o să primesc şi altceva: intimitatea oamenilor. Oamenii caută cele mai tâmpite lucruri pe internet, cele mai socante dupa care am fost gasita fiind: status de WC si caca negru (iar mi-am asigurat traficul:D).


Insa keyword-ul de azi a fost de alta natura. Au mai fost si altele insa acesta mi-a lasat un zâmbet amar. Cineva a stat in fata computerului si a tastat: "vreau sa fug." Poate ca unul din cele mai intime ganduri ale sale pe care eu acum il stiu. I-am tradat increderea in unul din cele mai anonime medii posibile. Si de fiecare data cand vad analiza, imi imaginez persoana respectiva...Ce simtea ea atunci cand a apasat cuvintele...ce i s-a intamplat de a ajuns sa caute pe google lucrul acela...La fiecare imi vine cate un flash in fata ochilor, o poveste...


Ma intreb daca si-a gasit raspunsul pe google. Si o vad, o adolescenta de 16-17 ani, satula de parintii care o fac sa se simta prost, simtindu-se straina in propria viata si care nu stie cum sa evadeze. Si uite asa cu statcounter mai aflu ceva despre cum e sa nu fii buricul pamantului.

Sper ca ai reusit sa nu mai ai de ce fugii.

6 comentarii:

iulian zaharia spunea...

ba tina tu chiar crezi nebuniile astea? daaaa cine stie ce legatura o fi intre emou ala care a cautat keywordu si blogu tau da poeta.. sa fim seriosi... sa crezi ca google poa ` sa creeze niste legaturi din astea e ca si cand ai crede ca din anunturile de la matrimoniale se nasc mariaje de aur... e matematica pura googleu. tu esti o poeta, nu te mai incurca cu search engineurile

Tina spunea...

emo...not emo...nu conteaza asta. stiu ca sunt o visatoare. O mai iau pe panta melancoliei. Dar e frumos din cand in cand sa nu privesti totul fara atat de mult cinism. Makes u human. si chiar exista casatorii din anunturile alea:))

Tina spunea...

* Dar e frumos din cand in cand sa nu privesti totul cu atat de mult cinism.

I should go to sleep:D

alexandrutunaru spunea...

ma, dincolo de ce a scris zaki, e f misto postu asta. adica, intr-adevar,e cam greu cu lirismul in statcountere. da mie mi-a placut ideea si felul in care ai scris, arta poetica sau nu stiu cum naiba sa-i spun ca nu-mi vine. aa! imi place sa privesc cum-ul si nu ce-ul postului. mecanica scrierii, zaki! ;)

Tina spunea...

@tunaru:o sa-mi notez ziua aceasta in calendar.citez din your greatness: "e f misto postu asta." Am incheiat citatul:D

Anonim spunea...

Intr-un mod ciudat am inteles o mare parte din acel mesaj.... "vreau sa fug"...
Lasand deoparte "emo"-ul de care toata lumea se ia in ziua de azi... cum ar fi sa auzim aceste trei cuvinte curgand pe buzele unei persoane care este in imposibilitatea de a mai merge vreodata?
Cum ar fi sa lasam prejudecatile si sa incercam sa-i intelegem pe cei care nu se simt bine cu persoana lor in momentul actual?
Cum ar fi sa "fugim" macar o data de tot ceea ce ne inconjoara si sa ne analizam ceea ce ne face pe noi exact cine suntem?
...
Cum ar fi...?