04.10.2008

Cel mai mare ghinionist

Dedic acest post unei persoane foarte dragi mie si probabil unei vrajitoare care a facut o papusica frumoasa in cinstea lui si din cand in cand se mai joaca cu ea din dragoste netarmuita.

Hai sa-l numim Mister B. Mister B. le pateste tot timpul pe toate si reuseste de fiecare data sa-si pastreze zambetul pe buze. I mean, in locul lui m-as fi inchis in casa, baricadat, scos toate obiectele contodente, dezabonat la gaze, scos gresia din baie, eliminat orice fir prin care trece curent electric si eventual izolat intr-un coltisor nou-nout de bloc pentru ca niciodata nu stii cum iti poate pica vreo caramida in cap si mori! Zic si eu...

Mister B. a patit-o iar acum cateva zile si nu mai pot pastra secretul ghinioanelor lui. Dar inainte sa ajung la punctul culminant sa facem un scurt rezumat al pataniilor eroului nostru.

Oare cum e sa-ti ajunga masina in Olt, sa nu o mai gasesti, decat dupa un timp indelungat dupa niste scufundari in zona, sa platesti in continuare la ea si sa fii cunoscut in zona ca avand Submarinu'?

Oare cum e te duci noaptea tarziu dupa un pachet de tigari cu masina tocmai ca nu ti se intample dracului nimic si sa te pandeasca trei dulai, sa scapi de ei, fugind, sa ajungi la scara blocului si tocmai cand sa intri in bloc sa calci gresit si sa-ti sucesti in asa hal piciorul incat sa ai nevoie de operatie?

Oare cum e sa te duci sa te relaxezi la mare, pe fondul unui destin sortit ghinionului, sa vrei si tu sa te balacesti, sa te arunci frumos in apa si exact in clipa in care aterizezi, sa se retraga valul si tu sa te alegi cu o julitura cat toata fata pentru ca ai cazut fix in cap?

Ei, Mister B. stie sa raspunda la toate intrebarile de mai sus. Oricum vrajitoarea il chinuie mult mai mult decat pot enumera eu aici. Revenind la ce a patit zilele trecute Mister B. Pe langa piciorul care ii moare in fiecare zi, Mister B. a racit. Si s-a dus si el ca tot omul la medic. Ei doar nu credea ca scapa asa usor! In trafic Mister B. ii ia fata unei femei si parcheaza undeva sui incercand sa evite orice alta confruntare. Masina se opreste cu chiu si vai si Mister B. isi da seama ca femeia e putin nervoasa ca a parcat aiurea si ea ajunsese cu masina nu tocmai unde trebuia.

Femeia iese din masina isterica. Mister B. asteapta cu calmitatea lui caracteristica. Femeia gesticuleaza larg si tipa la eroul neajutorat care accepta faptul ca a facut o greseala. Si tot vazand-o gesticuland si tipand, Mister B. se pierde pret de cateva secunde. Nu reuseste inca sa se dezmeticeasca si un fior de durere ii strabate una din partile sensibile ale corpului. Guess what? Isterica sarise pe el si tam! tam! il muscase...de nas! Da! Ati citit bine! L-a muscat de nas! Mister B. indeparteaza pericolul dupa ce reuseste s-o desclesteze (cel mai potrivit verb in cazul de fata) si ii trage o palma. Are iar nasul julit si a fost rapus de o blonda isterica cu un cap mai mica ca el! Mister B. incaseaza inca o lovitura din partea vrajitoarei celei rele si acum isi poarta pecetea: dintii femeii au ramas intipariti vinetiu pe nasul si asa ranit.

Orice ar fi, il iubim pe Mister B si asteptam sa avansam de la Zbenghi, Piciorus, Rudolph ca deja ne-am plictisit. Dumnezeu chiar te iubeste!

11 comentarii:

Anonim spunea...

Da... Dar sa privim si partea plina a paharului... Cati dintre noi au mai avut ocazia sa li se faca o biografie? :)) La mai mare!

Anonim spunea...

yo unu sunt foarte apreciativ [inventez cuvinte?!] catre Mista'B. al nostru' fara el am pierde o gramada de lectii si invatzaturi importante ale vietii.. gen "NEVA' JUMP IN DI DRINK WHEN DI TIDE IS RETREATING"

Am zis si voi repeta.. este eroul meu si il venerez cand vine cu cate o galushca d-asta de ne dau la toti lacrimile de ras ..

Respekt fo' his punk ass!

Anonim spunea...

haha. ce post frumos. cool baby.

Anonim spunea...

cine mah ? buca ? saracu...

Nick DIma spunea...

Mista B in the wrong place to be

Anonim spunea...

pentru acuratetea relatarii si din dragoste de adevar... NOT :)

daca tot ma simt cu musca pe caciula hai sa-i dam Cezarului ce e-al Cezarului si sa va spun cum au fost (dap AU FOST ca nu e numa' una).

1. Cu Masina in Olt.

Nu va recomand sa incercati... in Aprilie apa este destul de rece si nurofenul Raceala si gripa nu este de ajuns.

Aud cum ca testeaza pe gashte Nurofen de mare adancime si cauta voluntari pentru teste.

Sfat: Daca vine careva si va propune sa ajutati la testarea lui JUST SAY NO!!! Va spun... am fost acolo, it's not pretty.

Si apoi, masina o sa puta a peste.
But in the end... keep on looking
On the bright side of life

Oricum altceva n-ai ce face.



2. Vine Valul ne ia calu'

Aici este de bun simt. That started as a good thing - aventura ... plecat dupa doua tzigari fumate, un schimb de priviri, cateva zambete in coltul gurii, moooamăăăă. De parca eram primii care ar fi facut asta vreodata... Alwazs feels that way an that's what I love about it.
Sambata seara pe la 10...

- HAI LA MARE!!!
- Mmmm... e sambata searaa... e taarziiiu.
- HAI MAAA
- Hai.

Si am plecat.

Am intrat pe autostrada. A inceput sa ploua. RĂĂĂU!

Not a good sign - just ignored it.
Am ajuns in Vama la 1 noaptea. Nu mai ploua. Era suuperb. Am gasit locul unde trebuia sa ne cazam. In porumb, sau... ma rog nu mai era mult pana in lanul de cucuruz dar am zis... what the hell... nici din Berceni pana la porumb nu mai este mult... feels like home.

Am intrat in "camera"... un fost grajd probabil. Era liniste... doar noi si un neam de ganganii al carui nume nu il stiu.

Deeeci... am dormit in masina.

A doua zi a iesit soarele. Viata, Vama, Valuri. Dap muuulte valuri. Eu le-am ratat.


Stii senzatia aia misto cand te arunci si treci prin val? De parca sfidezi marea, razi in fatza puterii ei; te imbraca si te mangaie totodata si apoi iesi dincolo de val invingator... Stii?

Ei nu-i bai daca nu stii. Nici eu nu stiu senzatia. Am sarit in mare INTRE doua valuuri. Niciodata nu m-am m-ai simtzit atat de aproape de corali (pietrish intarit sau ce o fi fost). Nici nu cred ca este omeneste posibil sa te simtzi mai aproape... doar m-am infpt cu nasul in ei.

Arata-mi-l mie pe ala care zice ca el poate mai aproape si eu il musc de nas. :))

Bad joke. On me.


3. Povestea shoferitzei blondei cu dintzii albi din Tico.

No comment on this one just yet. Este prea proaspata si mi-e cam somn sincer.
Comments next time.

PS: Senkiu Miss "S Lil' H". No offence taken. You kept the fun factor in this one.
Wuv ya back :)

Tina spunea...

and floppy saves the day

Anonim spunea...

deschid fondul STATuE PENTRU PICIOUSH..
pentru toti cei interesati puteti cotiza in RON la contul: 335556661114446633222666666555 sau in euro [ca se accepta doar cash] la mine in birou..
HELP US HELP HIS IMAGE, A STATUE IS WELCOMED FOR SUCH A HERO!

peace dawg!

Tina spunea...

uhmmm...ultima oara cand mi s-a oferit mie sa mi se faca statuie a fost ceva de genul "bah, nu vrei sa-ti fac si o statuie ca se gainateze toata pasarelele minunate pe ea?" so...nu..nicio statuie.

Anonim spunea...

@ala micu... nimik impotriva... deschideti fondul... marcati banul, dar nu pentru satueee. There are doogs biirds and raaain... not smth to look fw to...

Se strange malai pentru sesiuni de "hai s-o punem de-o mamaliga" cu Mr J mijlocas. Ce ziceti?

nu cred ca sunt foarte criptic. Cine stie iz expected to contrinute. I'll be the first to do so..

Tina spunea...

ce mamaliga bai? la valoarea noastra punem de-un caviar. te fac VIP si tu tot la mamaliga. Gata! Ai alt statut acum. Comporta-te ca atare!