02.10.2008

Leonardo...

Nu, nu e vorba de ala cu di Caprio in coada, ci de noua expozitie "Leonardo da Vinci", de la Teatrul National de Opereta ce a debutat la 1 octombrie 2008. Eu am fost la deschidere, pentru ca sunt VIP, voi va duceti in zilele in care se duc muritorii de rand.

Ma bucur ori de cate ori apar initiative de acest gen in Bucuresti pentru ca putina cultura nu strica nimanui. Indiferent de valoare expozitiei, caci am purtat un debate la iesire pe tema asta, sprijin din tot sufletul orice lucru care te mai scoate din atmosfera de cocalari si pitzi tipic bucuresteana.

So..veni, vidi, vici. Expozitia, dupa ce a mai trecut de agitatia deschiderii, nu e deosebit de fastuoasa asa cum mi-am inchipuit si cum mi-as fi dorit la renumele pe care il are cel care se termina in Da Vinci. Asa ca o sa va zic strict care sunt punctele bune si punctele slabe DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE.

Bile albe:
- machete frumos executate, un pic dure pentru ochii mei de fata sensibila la pragul depasirii adolescentei, dar per total ok.
- numarul obiectelor dupa care s-au facut schitele relativ mare, adica stai vreo jumatate sau o ora uitandu-te la ele.
- permiterea atingerii obiectelor de catre invitati, adica poti sa vezi care e mecanismul functionarii lor in cazul in care descrierile nu te ajuta foarte mult la clarificare.

Bile negre:
- dezorganizare din punct de vedere al pozitionarii in sala, adica ma intorceam cu spatele si treceam fara sa observ o macheta.
- iluminare proasta si punere in valoare a anumitor obiecte aproape de zero, lucrari facute dupa schite celebre de-ale lui Leonardo da Vinci.
- pret ridicat mai ales pentru adulti si anume 20 de RON. Eu oricum am intrat moca deci nu-mi pasa. Dupa cum am zis, pe voi, muritorii de rand s-ar putea sa va afecteze.
- explicatii vagi pentru intentia de functionare daca nu ai cunostiinte solide de fizica, mecanica, sau orice alt obiect de studiu de care eu am fugit mai repede ca iepurele prin liceu.

Per total recomand vizionarea pentru ca asa cum am spus de la bun inceput, evenimente de genul asta ar trebui sa aiba loc mai des si de aceea trebuie incurajate. Plus ca doar asa retii ca Da Vinci stia totul despre tot.

Daca credeti ca Da Vinci e vreun nou Salam da-ti click aici
Pentru mai multe detalii legate de expozitie da-ti click aici

3 comentarii:

Anonim spunea...

can you guess?

Tina spunea...

Nu.

Anonim spunea...

cata ignorantza, cata auto-apreciere si superioritate din partea ta..."muritorii de rand" sheeeeesh.... WHAT A DDDDDORK!

when I hear you talk shit like that.. I begin to hate that I'm a dork lover :(

yo ho ho.. and a bottle of rum!
PEACE!