08.10.2008

A inceput facultatea

An nou scolar...Ultimul an scolar. In cazul in care nu stiati dupa ce terminati facultatea, se termina viata! Yes, we die!Si nu din cauza lui LHC, e doar mersul natural al lucrurilor.

Ultima sansa sa se indragosteasca de tine colegul de la alta serie, da, ala de salivai de prin anul 1 dupa el, ultima sansa sa mai auzi vorbe de duh ("Nu te lauda ca ai palos, cand ai scobitoare!" inchei citat de azi din Gestionarea crizelor de imagine), ultima sansa sa stai la BCU de la 8 dimineata la 7 seara si sa sorbi un ness aburind si o tigara si sa-ti tipe dracusorul interior:"Da poate nu gasesc cartea...Ii zic profului ca nu-mi permit oricum s-o cumpar ca-s student!", ultima sansa sa-ti cumperi spaghetti si sa le pui intr-o zeama de knorr de ai senzatia ca pana si aurolacul de la Universitate mananca mai bine ca tine sau sa-ti incalzesti painea aia tare ca piatra poate-poate se umfla si devine cozonac. Da...iar devin emo.

Aaa...si am licenta. Pana si laptopul am impresia ca-mi afiseaza "Are you sure you want to turn off your enthusiasm?" Reminescente de la primul meu computer. Gata! M-am deprimat. Nu mai am chef sa scriu. Ce face facultatea din om!

Si ca sa va sperii va bag si o piesa emofreaypunkishsomething, pe care am vazut-o prima data pe Imparatia Cerurilor si care m-a lasat cu un zambet tamp pe fata of joy.


2 comentarii:

Anonim spunea...

hmm, tu crezi ca mai ai inca un an si tre sa venim la tine la mormant?
I say neah.. belive me, iarba rea piere greu
...asa k dun worry emo girl... life begins after u finish di damn school, maine poimaine dupa licentza te pomenesti cu un fat frumos din papushoi care vine sa te faca sa uiti ca esti emo sau ca te crezi grasa, sa te tina in bratze sa te "sweep-up-your-feet" sa-ti deschida ochii si sa te ridice la noi culmi ale vietzii....

orrrrrrrrr.. u could just die! :)
Peace, fatty!

Tina spunea...

fat-frumos? ce-mi trebuie mie un fat-frumos? Let me give u an insight on how women think. Ele nu vor petalute de trandfir si povesti de adormit copiii. Lor le trebuie domle un taran misogin care sa le calce in picioare.Pai iti imaginezi cum ar arata lumea daca femeile ar fi fericite? Sau macar multumite? Hell NO!